عمومی | دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی

مدیرعامل بانک صادرات از تلاش پرستاران بیمارستان شهدای گمنام تقدیر کرد



مدیرعامل بانک صادرات به همراه رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در آستانه روز پرستار، از بیمارستان شهدای گمنام بازدید و از پرستاران این مرکز تقدیر کرد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی ، حجت اله صیدی مدیرعامل بانک صادرات به همراه دکتر علیرضا زالی رییس دانشگاه طی بازدید از بیمارستان شهدای گمنام، از تلاش ها و ایثارگری های کادر بهداشت و درمان این مرکز به ویژه پرستاران تقدیر کرد.
دکتر زالی طی این بازدید عنوان کرد: قشر خدوم سلامت و به طور ویژه، پرستاران از سرمایه عظیم اجتماعی در میان مردم برخوردار هستند. مدافعان سلامت، پیشتازان عرصه خدمت رسانی به مردم هستند، به گونه ای که مردم و مسئولان، تکریم جامعه خدوم پزشکی و پرستاری را به عنوان اصل ضروری و اجتماعی تلقی می کنند و به آن پایبند هستند.
رییس دانشگاه، بیمارستان شهدای گمنام را از پیشتازان ارائه خدمت به اقشار کم برخوردار اعلام کرد و افزود: در دوران کرونا، این بیمارستان یکی از مراکز اصلی پذیرش بیماران در نظر گرفته شد و کادر بهداشت و درمان خدمات ارزنده ای در زمینه درمان و همچنین واکسیناسیون ارائه دادند. از همین رو تلاش های مدافعان سلامت در این بیمارستان ستودنی است.
وی همچنین با اشاره به همراهی های مجموعه بانک صادرات در دوران بحران، عنوان کرد: حضور مدیرعامل این مجموعه در آستانه روز پرستار در میان کادر بهداشت و درمان این بیمارستان تجلی مسئولیت پذیری اجتماعی است.
دکتر زالی همچنین از اعلام آمادگی برای گسترش فضای فیزیکی بیمارستان شهدای گمنام به همت خیری خبر داد.
حجت اله صیدی نیز در حاشیه این بازدید ضمن تبریک به مناسبت روز پرستار و عرض خداقوت به مدافعان سلامت این بیمارستان، از تلاش های کادر بهداشت و درمان تقدیر کرد.
انتهای پیام/
کد خبرنگار: ۷۷۰۲ ی.ق