عمومی | دانشگاه جامع علمی کاربردی

پیام سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی به مناسبت گرامیداشت روز دانشجو

به گزارش روابط عمومی دانشگاه جامع علمی کاربردی، دکتر حسین بلندی سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی، به مناسبت فرا رسیدن روز دانشجو (۱۶آذر)، بیانیه ای صادر کرد. متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسمه تعالی

« سخن اصلی من به دانشجویان تقویت ایمان است، زیرا تنها با ایمان قوی می توان در مقابله با مشکلات و فشارها مبارزه و مجاهدت کرد.»

مقام معظم رهبری(مدظله العالی)

۱۶ آذرماه یادآور حماسه سه تن از دانشجویان عزیز و فرزندان غیور و شجاع ملت سرافراز ایران اسلامی در سنگر مقدس دانشگاه است، که پرچم عدالت­خواهی و استبداد ستیزی را در عرصه علم و دانش برافراشته و با وجود خفقان حاکم بر دوره سیاه رژیم ستمشاهی، پیام ضد استکباری خود را به گوش جهانیان رساندند.

بی شک، نعمت بزرگ امنیت، استقلال و آزادی امروز کشورمان مدیون مجاهدت و ایثار جوانان فرهیخته و دانشمندان بزرگواری است که با خون خود درخت پرخیر و برکت انقلاب اسلامی را آبیاری کردند.

دانشجوی مسلمان مظهر آرمان گرایی، تحول­ خواهی و کمال­ جویی است که گرانبهاترین فراز از زندگی خود را صرف حرکت و جوشش می­ کند تا از اقیانوس پرتلاطم مهارت­ افزایی و دانش ­اندوزی، گوهر سرافرازی و استقلال میهن اسلامی خویش را به ارمغان آورد.

امروز دانشجویان علمی کاربردی نیز با الهام از سیره الهی امام امت(قدس سره) و با پیروی از رهنمودها و منویات رهبر فرزانه و حکیم انقلاب اسلامی(مدظله العالی) و حرکت در خط سرخ شهادت حسینی و با تاسی به شهدای عزیز دانشجو و با مجهز شدن به سلاح مهارت، دانش و توانایی، پای در عرصه مجاهدت عالمانه و نقش ­آفرینی در میدان کسب و کار و اشتغال کشور گذاشته، تا به تعبیر رهبری معظم انقلاب پنجه کارآمدی برای نظام و کشور باشند و اقتدار و عظمت ایران اسلامی را به جهانیان نشان دهند.

اینجانب ضمن گرامیداشت روز دانشجو، این روز را به دانشجویان عزیز دانشگاه علمی کاربردی صمیمانه تبریک عرض می ­نمایم و امیدوارم با خودآگاهی و خودباوری و با تکیه بر توانمندی‌ها و استعدادهای خویش و با استفاده از ظرفیت‌های علمی و مهارتی دانشگاه و مدرسان گرامی، حضور حقیقی و تاثیرگذار خود را در عرصه‌های علمی، فرهنگی و شغلی جامعه به اثبات رسانده و با درک و شناختی دقیق از این جایگاه خطیر و با تکیه بر همت شایسته و والای خود، زمینه ساز توسعه و پیشرفت ایران اسلامی باشند.