عمومی | دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه

دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه به‌ عنوان دستگاه برتر در حوزه اقامه نماز، شایسته تقدیر ویژه شد

دبیر ستاد اقامه‌ نماز دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: با توجه به مستندات ارائه شده و ارزیابی‌های انجام شده‌ توسط ستاد اقامه نماز و استانداری کرمانشاه، فعالیت‌های دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در حوزه نماز بین دستگاه‌های برتر، قابل تقدیر ویژه اعلام شد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه حجت‌الاسلام والمسلمین علی محبی گفت: ستاد اقامه‌ نماز در اجرای منویات مقام معظم رهبری مدظله العالی مبنی بر ارائه گزارش میزان پیشرفت برنامه‌ها و فعالیت‌های اقامه‌ نماز دستگاه‌های اجرایی و معرفی برترین‌ها بر اساس «دستورالعمل ارزیابی عملکرد ستاد توسعه و ترویج فرهنگ اقامه نماز» هر ساله با تشکیل هیئت ارزیابی عملکرد مستندات ارسالی، به بررسی عملکرد واحدهای مورد نظر می‌پردازد.
دبیر ستاد اقامه‌ی نماز در ادامه تصریح کرد: در این راستا نتایج به دست آمده از عملکرد دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در سال ۱۳۹۹ نشان‌دهنده تلاش خوب معاونت فرهنگی و دانشجویی به‌خصوص مرکز قرآن و عترت و مجموعه دست‌اندرکاران بوده و به این جهت این مجموعه مورد تقدیر ویژه بین دستگاه‌های برتر قرار گرفته است.
حجت‌الاسلام والمسلمین علی محبی ابراز امیدواری کرد که در سال۱۴۰۰ این دانشگاه با تعیین اهداف روشن، راهبردهای موثر، تهیه مستندات اجرایی کافی و ارائه مستندات و برنامه‌ها در سامانه سجاده، زمینه پیشرفت بیشتر در توسعه و ترویج فرهنگ اقامه‌ی نماز را فراهم آورد.