عمومی | دانشگاه فنی و حرفه ای

پیام تبریک دکتر صالحی عمران، رئیس دانشگاه فنی و حرفه ­ای به مناسبت سالروز حماسه ۱۶ آذر ، روز دانشجو

رهبر فرزانه انقلاب:

«انتظار من از شما جوان‌ها و اساتید این است که تولید علم کنید. به سراغ مرزهای دانش بروید. فکر کنید. کار کنید. با کار و تلاش می‌شود از مرزهایی که امروز دانش دارد، عبور کرد»

جوانان دانشجوی دهه چهل با شوری انقلابی و روحی ه­ای مجاهدانه مقابله با استکبار جهانی را رسالت خطیر خود دانستند و با تقدیم جانشان نقطه عطفی را درصفحه پربار تاریخ کشور رقم زدند . بینش و بصیرت دانشجویان آزاداندیش، همواره پشتوانه این انقلاب بوده و هست. سرمایه ارزشمندی که هراس دشمن و مستکبران روزگار را در پی داشته و پیام­آور آزادگی و آزادی­خواهی دانشجویان مسلمان ایرانی است.

اینجانب ۱۶ آذرماه را که نماد استکبارستیزی و کسب علم و مهارت­ آموزی بر مبنای بصیرت دینی و سیاسی است، به جامعه دانشگاهی و دانشجویان سراسر میهن اسلامی، به­ ویژه دانشجویان عزیز خانواده بزرگ دانشگاه فنی و حرفه ­ای تبریک عرض می­کنم. همان‌طور که وزیر محترم علوم، تحقیقات و فناوری، جناب دکتر زلفی‌گل، به‌درستی اشاره داشتند: «وزارت علوم سه رکن اصلی دارد که اصلی‌ترین رکن آن دانشجو است».  من از خداوند متعال، سلامتی دانشجویان گرامی و توفیق ایشان را در عرصه فعالیت‌های علمی مهارتی، پژوهشی، فرهنگی و اجتماعی مسئلت می‌نمایم .

ابراهیم صالحی عمران

رئیس دانشگاه