عمومی | دانشگاه جامع علمی کاربردی

برگزاری رویدادهای شتاب زمینه ساز پویایی و نشاط علمی در مراکز علمی کاربردی است

به گزارش روابط عمومی دانشگاه جامع علمی کاربردی استان اصفهان، با حضور دکتر محمدحسین موسی زاده مدیرکل دفتر نوآوری، فناوری و تجاری سازی دانشگاه جامع علمی کاربردی، جلسه ی هم اندیشی روسای مراکز آموزش علمی کاربردی و مدیران مراکز رشد و نوآوری استان اصفهان برگزار شد.

مدیرکل دفتر نوآوری، فناوری و تجاری سازی دانشگاه جامع علمی کاربردی در این جلسه با اشاره به آمار رویدادهای شتاب برگزار شده در کشور و نیز فعالیت های انجام شده در دفتر نوآوری، فناوری و تجاری سازی دانشگاه در زمینه اهمیت و نحوه ی استقرار هسته های فناور در مراکز نوآوری گفت: مراکز نوآوری باید با برگزاری رویدادهای شتاب زمینه پویایی و نشاط علمی را در مرکز خود ایجاد کرده تا باعث بروز خلاقیت و ارائه ایده های هر چند کوچک دانشجویان و مدرسین و سایر مخاطبین شود.

وی در ادامه و پس از ارائه نمونه هایی از ظرفیت های مختلف مناطق گوناگون کشور که تاکنون به آن پرداخته نشده است، از مراکز خواست تا نسبت به شناسایی امکانات بالقوه و نیازمندی های صنایع منطقه خود و متعاقب آن انتخاب موضوع مناسب جهت برگزاری رویداد شتاب که از مهمترین ارکان آن است، توجه ویژه ی داشته باشند.

گفتنی است  در ادامه ی این جلسه، برخی از روسای مراکز علمی کاربردی و مراکز رشد و نوآوری استان اصفهان به بیان نقطه نظرات خود پرداختند.