عمومی | دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری

نشست رئیس دانشگاه با رئیس جهاد دانشگاهی مازندران

نشست رئیس دانشگاه با رئیس جهاد دانشگاهی مازندران
رییس دانشگاه در دیدار با با رییس جهاد دانشگاهی مازندران درباره موضوع آمایش و اتاق فکر توسعه و تعالی استان به گفت و گو و تبادل نظر پرداختند.

به گزارش روابط عمومی، نشست دکتر محمد علی بهمنیار، رئیس دانشگاه با مهندس واحد عبدالهیان، سرپرست جهاد دانشگاهی مازندران برگزار شد.

در این نشست دکتر بهمنیار با اشاره به محورهای این دیدار گفت: این دیدار با هدف ارتباط بیشتر بخش خبرگزاری با دانشگاه و مراکز جهاد دانشگاهی بوده تا با اطلاع‌رسانی مناسب بتوانیم تعامل بیشتری در بخش‌های پژوهشی و غیر پژوهشی با جهاد دانشگاهی داشته باشیم.

وی افزود: در این نشست علاوه بر حوزه آموزشی، درباره فعالیت‌های اثربخش فرهنگی در دانشگاه و برخی برنامه کلی در استان، بحث آمایش و اتاق فکر استان صحبت‌هایی انجام شد و تبادل اطلاعات صورت گرفت.

رئیس دانشگاه تصریح کرد: این دانشگاه آمادگی دارد تا درباره موضوعات  پژوهشی با جهاد دانشگاهی استان همکاری داشته باشد.

وی درباره نقش جهاد دانشگاهی در توسعه استان، گفت: جهاد دانشگاهی یکی از نهادهایی است که از اول انقلاب در مسیر پیشرفت کشور گام برداشته  و همیشه سعی کرده در موضوعاتی که نیاز جامعه، بر زمین مانده و یا کمتر به آن توجه شده است ورود کند و به عنوان ضرورت پیگیر باشد.

دکتر بهمنیار اظهار داشت: حوزه‌ای که این دانشگاه با جهاد دانشگاهی مرتبط است بخش کشاورزی است که این نهاد تا کنون توانسته اقداماتی داشته باشد و ما شاهد کارکردهایی از این نهاد در این حوزه بودیم.










1397/1/29 14:38