عمومی | دانشگاه علوم پزشکی ایران

هسته گزینش دانشگاه علوم پزشکی ایران دارای رتبه برتر کشوری

هسته گزینش دانشگاه علوم پزشکی ایران دارای رتبه برتر کشوری
مدیر هسته گزینش دانشگاه علوم پزشکی ایران از بررسی و ارزیابی بیش از ۴ هزار پرونده در سال جاری خبر داد و بیان کرد: اقدامات گزینشی بیش از ۹۵ درصد افراد معرفی شده مربوط به آزمون استخدامی سال ۹۹ و تبدیل وضعیت ایثارگران انجام شده است.
دکتر رزاق بیات؛ مدیرهسته گزینش دانشگاه علوم پزشکی ایران در گفت و گو با خبرنگار روابط عمومی ضمن تبریک هفته بسیج اظهار کرد: در ارتباط با ارزیابی پرونده های آزمون استخدامی سال ۱۳۹۹ عملکرد خوبی داشتیم و اقدامات گزینشی مربوط به۱۲۰۰ نفر از پذیرفته شدگان معرفی شده از سوی سازمان سنجش انجام شده است.
دکتر بیات خاطر نشان کرد: با توجه به تامین نیروی انسانی مورد نیاز در دوران کرونا، پیگیری های لازم برای کسب مجوز از سوی وزارت بهداشت انجام شد و خوشبختانه تمام پذیرفته شدگان از زمان تشکیل پرونده به صورت قرارداد ۸۹ روزه در مراکز درمانی مشغول به کار شدند.
وی گفت: با توجه به اپیدمی کووید ۱۹ ما سعی کردیم مراحل مربوط به تکمیل فرم های استخدامی افراد را به صورت الکترونیکی انجام دهیم تا بتوانیم با توجه به نیاز واحدها و شیوع موج پنجم کرونا این فرایند راهر چه سریعتر پیگیری کنیم.
مدیرهسته گزینش دانشگاه علوم پزشکی ایران در خصوص موضوع تبدیل وضعیت ایثارگران یادآور شد: با توجه به قانون مجلس شورای اسلامی ، بررسی پرونده های بیش از دو هزار نفر از افراد واجد شرایط در دستور کار قرار گرفت که در مرحله اول حدود ۷۵۰ نیروی قراردادی به هسته گزینش معرفی شدند و کار گزینش۸۰۰ نفرازنیروهای شرکتی و ۳۶۰ نفر نیروی طرحی و ضریب k هم با هماهنگی منابع انسانی آغاز شده است و تشکیل پرونده افراد باقیمانده درهفته جاری انجام خواهد شد.
وی اعلام کرد: در سال جاری ۴ هزار پرونده گزینشی مربوط به حوزه استخدامی ، تبدیل وضعیت، پرونده های نیابتی و پاسخگویی به استعلامات سایر استانها بررسی و در این مدت حدود هشت هزار و ۶۳۷  مورد تحقیق، هزار و ۳۰۰ مصاحبه و دو هزار و ۶۶۶ صدور رای با تلاش همکاران هسته گزینش دانشگاه علوم پزشکی ایران انجام شده است.
دکتر بیات در ادامه افزود:بیش از ۹۷ درصد از داوطلبان اخذ تائیدیه هسته گزینش را دریافت کردند و حدود ۳ درصدهم به دلایل مصرح در قانون گزینش کشور واجد ضوابط عمومی تشخیص داده نشدند. البته باید ذکر شود که نگاه همکاران ما در هسته گزینش دانشگاه  ارشادی است و تمام سعی ما هم در مجموعه این است تا با مذاکرات ارشادی و سیر مطالعاتی، افراد را راهنمایی کنیم.
مدیر هسته گزینش دانشگاه گفت: بر اساس برنامه عملکردی و ارزیابی سالیانه توانستیم جزو هسته های برتر در سطح کشور باشیم و رتبه عالی را کسب کنیم.
بیات ابراز کرد: امیدوارم عملکرد ما در هسته گزینش کمکی برای پیشبرد اهداف دانشگاه و نظام سلامت باشد و ما هم تمام توان خود را  در این مسیر به کار خواهیم گرفت.
در خاتمه از حمایت و مساعدت ریاست دانشگاه  و همچنین معاونت توسعه مدیریت و منابع تشکر و قدردانی
می نماییم .
پایان مطلب//
مرضیه ره نورد