عمومی | دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی

پایش روند اجرای برنامه پیشگیری از خودکشی در معاونت بهداشتی



در نشستی با حضور فوکال پوینت برنامه پیشگیری از خودکشی وزارت بهداشت روند اجرای برنامه مذکور در معاونت امور بهداشتی دانشگاه مورد پایش و ارزیابی قرار گرفت.


به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی به نقل از معاونت امور بهداشتی، دکتر مریم عباسی نژاد فوکایل پوینت برنامه پیشگیری از خودکشی وزارت بهداشت در این برنامه به ارزیابی روند اجرای برنامه پیشگیری از خودکشی را در مرکز بهداشت شرق تهران و مراکز خدمات جامع سلامت وحدت اسلامی و غیاثی  پرداخت.

دکتر عباسی نژاد در  این پایش روند شناسایی، مداخلات و ارجاع و پیگیری موارد اقدام به خودکشی توسط پزشک، کارشناس سلامت روان و مراقب سلامت در مراکز مذکور را مورد بررسی قرار داد .

وی ضمن ابراز رضایت از عملکرد مراکز مذکور توصیه هایی در خصوص تسهیل روند ارجاع این مددجویان بیان کرد و به ارایه توضیحاتی پرداخت.

دکتر غفارزاده رییس گروه سلامت روانی اجتماعی و پیشگیری از اعتیاد معاونت امور بهداشتی دانشگاه نیز در نشست مذکور  ضمن بیان توضیحاتی درخصوص محدودیت‌های موجود بر پیشبرد اهداف گروه سلامت روانی، اجتماعی و اعتیاد مطابق با دستورالعمل‌های ابلاغی دفتر سلامت روان وزارت بهداشت تاکید کرد.

براساس ااین گزارش این پایش با حضور دکتر مریم عباسی نژاد فوکایل پوینت برنامه پیشگیری از خودکشی وزارت بهداشت و دکتر غفارزاده رزاقی رئیس گروه سلامت روانی اجتماعی و پیشگیری از اعتیاد معاونت امور بهداشتی، کارشناسان مسئول سلامت روان معاونت بهداشتی و  مرکز شرق تهران، مسئول مراکز و کارشناسان سلامت روان مراکز خدمات جامع  سلامت وحدت اسلامی و غیاثی انجام شد.

انتهای پیام/

کدخبرنگار: ۷۷۰۰ س.ع