عمومی | مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان اردبیل

اقتدار دفاعی که هم‌اکنون در کشور شاهد آن هستیم تنها به واسطه روحیه و تفکر بسیجی محقق شده است

رئیس مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان اردبیل گفت: اقتدار دفاعی که هم‌اکنون در کشور شاهد آن هستیم تنها به واسطه روحیه و تفکر بسیجی محقق شده است.

به گزارش روابط عمومی مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان اردبیل جلسه شورای فرهنگی مرکز به مناسبت هفته بسیج روز دوشنبه اول آذرماه ۱۴۰۰ با حضور رئیس مرکز، معاونان، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در مرکز و اعضای شورا در دفتر مدیریت برگزار شد.

دکتر حسین کربلائی خیاوی ضمن گرامیداشت یاد و خاطر شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، امنیت و مدافعان سلامت، گفت: روحیه و تفکر بسیجی در همه عرصه‌ها علاوه بر خنثی‌سازی ترفندها و توطئه‌های دشمنان موجب اقتدار، عزت و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی شده است .

رئیس مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان اردبیل اظهار داشت: نیروهای بسیجی شرایط سنی خاصی ندارند و برای دفاع از قرآن، نظام و انقلاب در تمامی عرصه نقش پررنگی داشته و دارد . بسیج مردمی است و تعلق به قشر خاصی ندارد.

وی با تاکید بر اینکه دانشمندان ما نیز بسیجی هستند، گفت: اقتدار دفاعی که هم اکنون در کشور شاهد آن هستیم تنها به واسطه روحیه و تفکر بسیجی محقق شده است .

دکتر حسین کربلائی خیاوی با اشاره به اینکه بسیجی به لباس نظامی و اسلحه در دست ختم نمی‌شود، اظهار داشت: بسیجیان پر افتخار ما در هر لباس و هر مکانی همانند مدافعان سلامت آماده خدمت به مردم هستند .

در این مراسم حجت‌الاسلام دهقان مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در مرکز، ضمن تبریک هفته بسیج، از رشادت‌ها و ایثارگری‌های بسیجیان در طول هشت سال دفاع مقدس و همچین حضور موثر در دوران پس از جنگ تحمیلی سخن گفت . در پایان این مراس م اعضای شورای فرهنگی مرکز ضمن حضور در مزار شهدا و ادای احترام به روح بلند آن‌ها، بار دیگر با آرمان‌های امام راحل و شهدای هشت سال دفاع مقدس تجدید میثاق کردند.