عمومی | دانشگاه علوم پزشکی ایران

بسیج، الگوی اقتدار و توانمندی جهاد مقاومت است

تشریح برنامه های دانشگاه ایران در هفته بسیج
بسیج، الگوی اقتدار و توانمندی جهاد مقاومت است
جانشین فرمانده بسیج جامعه پزشکی به تشریح برنامه های دانشگاه علوم پزشکی ایران در هفته بسیج پرداخت و بیان کرد: بسیج، الگوی اقتدار و توانمندی جهاد مقاومت است.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه: رضا البرزی؛ جانشین فرمانده بسیج جامعه پزشکی دانشگاه علوم پزشکی ایران در مراسم غبار روبی مزار شهدای گمنام دانشگاه ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای بسیجی عنوان کرد: رهبر فقید انقلاب حضرت امام خمینی ( ره)در ۵آذر ۱۳۵۸ این شجره طیبه را بنا نهاد که امروز بعد از گذشت ۴۲ سال این فرهنگ بسیجی مقتدر و قدرتمند در کشورهای اسلامی نهادینه شده و جبهه مقاومت با الگو گیری از روحیه بسیجی شکل گرفته است.
جانشین فرمانده بسیج جامعه پزشکی دانشگاه علوم پزشکی ایران به معرفی برنامه های دانشگاه در این هفته پرداخت و افزود: برنامه های متنوعی برای گرامی داشت هفته بسیج در دانشگاه علوم پزشکی ایران اجرا می شود که از اهم آن می توان به مراسم غبار روبی مزار شهدای گمنام دانشگاه، برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی، مسابقات تیراندازی در دو رشته تفنگ و تپانچه، مراسم پیاده روی خانوادگی در محل دریاچه خلیج فارس، انجام اقدامات جهادی و اعزام تیم به مناطق محروم سیستان و بلوچستان اشاره کرد.
وی افزود: با هماهنگی بسیج جامعه پزشکی استان سیستان و بلوچستان، تیمی مجهز از دانشگاه علوم پزشکی ایران برای ارائه خدمات بهداشتی، درمانی و فرهنگی به مدت یک هفته به مناطق محروم اعزام می شوند.
البرزی ابراز کرد: امید است با انجام این گونه برنامه ها بتوانیم فرهنگ بسیجی را در جامعه ترویج دهیم و یاد و خاطرهمه شهدای مدافع سلامت و دفاع مقدس و بسیجیان بی ادعا را زنده نگه داریم.
مراسم غبار روبی مزار شهدای گمنام با حضور  جمعی از مدیران و پرسنل، روز دو شنبه  اول آذر ۱۴۰۰ دردانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار شد.

پایان مطلب//
مرضیه ره نورد