عمومی | دانشگاه جامع علمی کاربردی

پیام رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی به مناسبت فرارسیدن هفته بسیج

به گزارش روابط عمومی دانشگاه جامع علمی کاربردی، دکتر حسین بلندی رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی طی پیامی آغاز هفته بسیج را گرامی داشتند. متن پیام به این شرح است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

" بسیج، شجره طیبه و درخت تناور و پر ثمری است که شکوفه های آن، بوی بهار وصل و طراوت یقین و حدیث عشق می‌دهد. " امام خمینی (ره)

امروز بحمدالله در پنجمین دهه انقلاب اسلامی، بسیج همانند سال‌های شروع، از دوران هشت سال دفاع مقدس، تا مقابله با بیماری منحوس کرونا با همان سرزندگی و شادابی در عرصه‌های مختلف کشور حضور دارد و با بهره‌گیری از علم روز، توانسته است، منشا خدمات و اثرات فراوان در حوزه‌های مختلف عمرانی، فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی بوده و بیش از پیش در تمامی حوزه‌های کشور بدرخشد.

بسیج کانونی است که همه صنوف، سنین و مشاغل را در خود جای داده و این ویژگی بسیج است و این شجره طیبه‌ای است که امام راحل آنرا کاشت و رهبری معظم انقلاب آن را رشد داد. دانشگاه جامع علمی کاربردی، سعی بر آن دارد، با اتکا به فرهنگ بسیج و بسیجی در دانشگاه و در راستای منویات امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در جهت توسعه اشتغال جوانان، کارآفرینی و توسعه همراه با کیفیت گام بردارد و نقشی تعیین کننده در ساختن آینده ایران اسلامی داشته باشد.

اینجانب، ضمن گرامیداشت یاد علمدار جبهه مقاومت سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، فرارسیدن هفته پربرکت بسیج را به تمامی مدرسان، دانشجویان و کارکنان محترم دانشگاه جامع علمی کاربردی، صمیمانه تبریک عرض نموده، امیدوارم تا با سعی و تلاش در کنار یکدیگر و با تکیه بر فرهنگ بسیجی، موفق به اعتلای نظام آموزش‌های عالی علمی کاربردی و ایجاد اشتغال پایدار شویم.

.

نصر من الله وفتح قریب

حسین بلندی

سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی