عمومی | دانشگاه جامع علمی کاربردی

نشست صمیمی رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی با کارکنان معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه برگزار شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه جامع علمی کاربردی، دکتر حسین بلندی رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی، طی نشستی با معاون، مدیران و کارکنان معاونت پژوهش و فناوری این دانشگاه در خصوص وضعیت و فعالیت های معاونت پژوهش و فناوری گفتگو کرد.

در ابتدای این نشست دکتر دانش کار آراسته معاون پژوهش و فناوری دانشگاه جامع علمی کاربردی و مدیران مجموعه، ضمن معرفی کارکنان حوزه خود در خصوص اقدامات جاری و آتی معاونت پژوهش و فناوری گزارشی ارائه کرد.

در ادامه رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی ابراز داشت: باید از تمام ظرفیت های موجود برای برطرف کردن معضل اشتغال و تمرکز بر نیاز بازارکار استفاده کرد و در این راستا می توان با همکاری نیروهای موجود در استان ها و برگزاری رویدادهای استارت آپی و تشکیل شتاب دهنده ها به این مهم دست یافت.

وی در بحث تولید محتوا و استفاده از فضای مجازی افزود: باید ببینیم چه راهکارهایی می توانیم داشته باشیم تا از دستاوردهای موجود در زمینه استفاده از فضای مجازی، یادگیری و تولید محتوای الکترونیک حتی بعد از دوره کرونا استفاده کنیم. بطور مثال دروس نظری و مهارت های مشترک را می توان به صورت مجازی تولید محتوا و برگزار کرد. همچنین در خصوص بهینه سازی سامانه ها و لزوم امنیت بیشتر آن ها تاکید نمودند.

دکتر بلندی در خاتمه  اظهار امیدواری کرد: با همت مضاعف و تلاش همه همکاران دانشگاه جامع علمی کاربردی شاهد شکوفایی هر چه بیشتر نظام آموزش های عالی علمی کاربردی در کشور باشیم.