عمومی | دانشگاه جامع علمی کاربردی

دیدار صمیمی رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی با کارکنان معاونت آموزشی دانشگاه برگزار شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه جامع علمی کاربردی، دکتر حسین بلندی رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی، طی نشستی صمیمی با مدیران ستادی و کارکنان معاونت آموزشی، در خصوص مسائل جاری این دانشگاه و حوزه آموزشی گفتگو کرد.
ابتدا در این نشست دکتر مختار جلالی جوران معاون آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی، ضمن تبریک به ایشان و همکاران به جهت انتصاب وی، به معرفی مدیریت ها و ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده طی پنج سال گذشته پرداخت.
سپس در ادامه مدیران ستادی معاونت آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی پس از ارائه اهم اقدامات، به معرفی کارکنان این حوزه پرداختند.
همچنین کارکنان معاونت آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی نیز با بیان نظرات و پیشنهادات خود به ارائه گزارشی از وضعیت موجود و فرصت های پیشرو پرداختند.
در پایان این نشست دکتر بلندی ضمن بیان برخی نکات مهم در خصوص مسائل مطرح شده در جلسه، ابراز داشت که باید از تمام دوستانی که تا امروز در این دانشگاه مسئولیتی داشته اند متشکر باشیم، چرا که بی شک هر کدام از این عزیزان ذیل نظام مقدس جمهوری اسلامی تمامی تلاش خود را برای انجام مسئولیت به کار گرفته اند.
در ادامه دکتر بلندی با تاکید بر اینکه دانشگاه جامع علمی کاربردی تنها یک دانشگاه نیست و یک نظام آموزشی است، بیان کرد: باید تقسیم کار ملی در این دانشگاه انجام و جایگاه ملی دانشگاه جامع علمی کاربردی تدوین و تقویت شود.
گفتنی است اشاره به لزوم حل معضل اشتغال و تمرکز بر نیاز بازارکار نیز از نکات بارز سخنان رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی در این جلسه بود.