عمومی | مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان اردبیل

رئیس مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان اردبیل به همراه مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی اردبیل با خانواده شهید دسینه دیدار کردند

به گزارش روابط عمومی مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان اردبیل، روز دوشنبه ۲۴ آبان ماه ۱۴۰۰ رئیس مرکز به همراه مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی اردبیل و جمعی از مسئولین با خانواده‌های معظم شهید دسینه در شهرستان پارس‌آباد دیدار کردند .

در این دیدار که با حضور حجت‌الاسلام اکبری مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی اردبیل، دکتر حسین کربلائی خیاوی رئیس مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان اردبیل، حجت‌الاسلام دهقان مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در مرکز و حجت‌الاسلام نظرپور انجام گردید به رسم یادبود لوح و هدایایی به مادر شهید عسگر دسینه اهدا شد .

دکتر حسین کربلائی خیاوی در این دیدار اظهار داشت: خانواده‌های معظم شهدا بزرگترین یادگاران دفاع مقدس هستند و همه ما مدیون شهدا و خانواده بزرگ ایثارگران هستیم .

وی با اشاره به اینکه خانواده شهدا، فرزندان برومند خود را در زمانی که کشور به آن‌ها نیاز داشت در راه اسلام و انقلاب تقدیم کردند و امنیت امروز کشور ناشی از ایثارگری و گذشت این عزیزان است، افزود: خانواده شهدا به خصوص پدران و مادران شهدا چشم و چراغ این انقلاب هستند و ما هر چه داریم به برکت خون پاک شهدا است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین اکبری مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی اردبیل در دیدار با خانواده معلم شهید دسینه با بیان اینکه خانواده معظم شهدا مایه خیر و برکت نظام و انقلاب‌اند، اظهار داشت: امنیت و آرامش امروز کشور مرهون ایثار و از جان گذشتگی شهدای والامقام و صبر و استقامت خانواده معظم شهداست .

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم بتوانیم پاسدار آرمان‌ها و خون پاک و بر زمین ریخته شده این مجاهدان راه حق باشیم . شهدا انسان‌های سرافراز و بزرگواری بودند که تکریم خانواده آن‌ها وظیفه هر فردی است که نسبت به خون شهدا ادای دین می‌کند.

شهید والامقام عسگر دسینه از شهدای دانش‌آموز شهرستان پارس‌آباد که به صورت بسیجی طی ۴ دوره ۶ ماهه به جبهه‌های حق علیه باطل اعزام و در یگان تخریب کوه‌های حاج عمران در منطقه عملیاتی شلمچه در سال ۱۳۶۷ به درجه رفیع شهادت نائل گشت. «ر وحش شاد و یادش گرامی »