عمومی | دانشگاه علوم پزشکی بوشهر

دبیر جشنواره «مشارکت اجتماعی سلامت» در استان بوشهر؛ نخستین جشنواره «مشارکت اجتماعی سلامت» برگزار می‌شود

حجت‌الاسلام محمود عبدالهی اظهار داشت: وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با هدف توسعه مشارکت‌های اجتماعی در حوزه سلامت، تکریم و تجلیل از اقشار مشارکت‌ها از جمله خیران، تشکل‌های مردم‌نهاد، گروه‌های داوطلب، شرکت‌های فعال در حوزه(مسئولیت اجتماعی) CSR و گردآوری آثار و تولیدات هنری، فرهنگی، علمی و ادبی در حوزه مشارکت اجتماعی اولین رویداد و «جشنواره مشارکت اجتماعی حوزه سلامت» را برگزار کند.
وی با بیان اینکه این جشنواره در حیطه‌های «آموزش پژوهش و فناوری»، «هنری»، «محصولات خبری و رسانه‌ای»، «ایده‌های نوآورانه» است تصریح کرد: این جشنواره بخش‌های مختلفی دارد که عموم شهروندان، دانشجویان و دانش‌آموزان سراسر کشور می‌توانند در آن شرکت کنند.
دبیر استانی جشنواره «مشارکت اجتماعی سلامت» در دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: کار داوطلبی، مسئولیت‌پذیری اجتماعی، فردی و سازمانی، مشارکت اجتماعی در بحران‌ها، سرمایه‌گذاری اجتماعی، مشارکت اجتماعی از منظر دین، اخلاق و موانع موجود در جلب مشارکت‌های عمومی از جمله محورهای این جشنواره هستند.
حجت‌الاسلام عبدالهی اظهار داشت: گردآوری آثار نخستین «جشنواره مشارکت‌های اجتماعی سلامت» از ابتدای مهرماه آغاز و تا ۳۰ آذرماه ادامه خواهد داشت.
دبیر استانی جشنواره «مشارکت اجتماعی سلامت» در دانشگاه علوم پزشکی بوشهر خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند به https://festivalsph.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/ م.غ ۱۰۲۳