عمومی | دانشگاه علوم پزشکی بوشهر

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان بوشهر؛ افراد نخبه تنها امیدهای کشور هستند

دکتر سعید کشمیری ضمن تشکر از برگزار کننده‌های این همایش اظهار کرد: اکنون تفکری وجود دارد مبنی بر اینکه نخبگان مورد بی مهری قرار گرفته اند و درک نمی‌شوند ولی شما افراد نخبه برای بدست آموردن موفقیت‌های بیشتر باید مسئولیت‌پذیری را به مسئولیت‌هایتان اضافه کنید.
وی ضمن ابراز خوشحالی در آیین تقدیر و معرفی برگزیدگان چهارمین دوره جایزه بنیاد رشد و اندیشه سازندگی استان بیان کرد: شما باید این تفکر را داشته باشید که ما سرمایه هستیم و امید مردم به ما است و ما باید این مسئولیت‌پذیری را در فرزاندان خود نهادینه کنیم.
رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان بوشهر خاطر نشان کرد: باید افراد مسئولیت‌پذیری را تربیت کنیم و به جامعه تحویل دهیم که علی رغم مشکلات کوتاه نیایند و تلاش کنند که قسمتی از مشکلات را حل کنند.
دکتر کشمیری افزود: اکنون در این مراسم از شما نخبگان عزیز تجلیل به عمل آمده که شامل جایزه‌ای بسیار ارزشمند بوده که به یاد و نام اساتید بزرگ مزین است، اساتیدی که مسیر را برای رشد بیشتر شما روشن می‌کنند.
در این مراسم دکتر اله کرم اخلاقی، رییس بنیاد نخبگان استان بوشهر ضمن خیر مقدم به دانشجویان، اساتید و مهمانان حاضر در آیین تقدیر و معرفی برگزیدگان چهارمین دوره جایزه بنیاد رشد و اندیشه سازندگی استان، تشکر ویژه‌ای از دکتر کشمیری برای مدیریت صحیح بحران بیماری کرونا و سلامت مردم در استان کردند.
در پایان از نخبگان برگزیده چهارمین دوره جایزه بنیاد رشد و اندیشه سازندگی استان بوشهر تقدیر شد.
آیین تقدیر و معرفی برگزیدگان چهارمین دوره جایزه بنیاد رشد و اندیشه سازندگی استان بوشهر با حضور مسئولین، نخبگان و فرهنگیان استان بوشهر برگزار شد.


انتهای پیام/ز.ح.۱۰۲۷