عمومی | دانشگاه تهران

معاون پژوهشی دانشگاه تهران منصوب شد

در متن حکم دکتر سیدمحمد مقیمی خطاب به دکتر مهدی فکور ثقیفه آمده است:

احتراماً نظر به مراتب تعهد، دانش و تجارب ارزشمند جنابعالی، به موجب این حکم با حفظ وظایف آموزشی و پژوهشی، به مدت سه سال، به عنوان معاون پژوهشی دانشگاه تهران منصوب می‌شوید. انتظار می‌رود ضمن تعامل سازنده با سایر معاونان دانشگاه، روسای دانشکدگان، دانشکده‌ها و کلیه ذی‌نفعان دانشگاه و همچنین بهره‌مندی از توان مدیران، اعضای هیات علمی، کارکنان و دانشجویان بر محور جهاد علمی برای تحقق دانشگاه کارآفرین با رویکرد مسئولیت‌پذیری اجتماعی، انجام وظایف و مسئولیت‌های خطیر محوله برای اعتلای نماد آموزش عالی کشور از طریق سیاستگذاری پژوهشی، بسط پژوهش‌های بنیادی، کاربردی و توسعه‌ای، تربیت سرمایه انسانی پژوهشگر و فناور، ظرفیت سازی، شبکه سازی، کارآفرینی و تولید ایده برای حل مسائل و چالش‌های جامعه و صنعت، تجاری‌سازی نتایج پژوهش، تامین، تجهیز و توسعه عملکرد آزمایشگاه‌ها، هدفمند کردن فعالیت‌های پژوهشی اعضای هیئت علمی و دانشجویان تحصیلات تکمیلی، تسهیل دسترسی به پایگاه‌های اطلاعات علمی بین‌المللی، گسترش مرزهای دانش از طریق انتشار آثار اصیل و جدید، توجه ویژه به پژوهش‌های علوم انسانی و اجتماعی و ارتقا اخلاق پژوهش را مورد اهتمام قرار دهید.
مزید توفیقات جنابعالی در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و تحقق اهداف دولت مردمی را ظل توجهات حضرت ولی عصر (عج) و رهبری حکیمانه حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای (مد ظله العالی) از درگاه خداوند متعال خواستارم.

سرپرست دانشگاه تهران همچنین در نامه‌ای جداگانه به دکتر محمد رحیمیان، از زحمات و خدمات ارزشمند ایشان در دوران تصدی معاونت پژوهشی دانشگاه قدردانی کرده است. متن نامه دکتر سیدمحمد مقیمی خطاب به دکتر رحیمیان به این شرح است:

احتراماً با عنایت به اتمام دوره مسئولیت جنابعالی، لازم می‌دانم از زحمات و تلاش‌های ارزنده جنابعالی در مدت تصدی معاون پژوهشی دانشگاه تهران تشکر و قدردانی نمایم. امیدوارم همچون گذشته شاهد خدمات ارزشمند شما به جامعه علمی و دانشگاهی خاصه دانشگاه تهران «نماد آموزش عالی کشور» باشیم.

توفیق روزافزون جنابعالی را در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از درگاه خداوند منّان خواستارم.