عمومی | دانشگاه علوم پزشکی بوشهر

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان: زمان‌بندی اجرای ۱۰۰ درصدی واکسیناسیون اصناف دشتستان به‌زودی اعلام می‌شود

ماریا خویشدوست در مصاحبه با روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان افزود: با توجه به اهمیت واکسیناسیون عمومی در کنترل اپیدمی کرونا، واکسیناسیون اصناف به عنوان یکی از گروه‌های هدف مهم و تاثیرگذار در این خصوص در دستور کار ستاد مقابله با کرونای شهرستان قرار گرفته است.
خویش دوست تصریح کرد: تمامی خدمات مرتبط با اصناف در ادارات دولتی تنها با ارائه کارت واکسیناسیون انجام خواهد شد.
وی همچنین بیان کرد: با همکاری خوب اتاق اصناف دشتستان و تلاش همکاران شبکه بهداشت و درمان و برنامه‌ریزی مناسب، درصد بالایی از اصناف واکسینه شده‌اند، اما با توجه به مصوبه اخیر ستاد مدیریت کرونای اتان برای تحقق ۱۰۰ درصدی واکسیناسیون اصناف به‌زودی برنامه زمان‌بندی اعلام می‌شود.
رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان بابیان اینکه در حال حاضر استخراج وضعیت واکسیناسیون شاغلین بر اساس کد ملی از طریق سامانه‌های وزارت بهداشت و به‌صورت میدانی در حال انجام است، گفت: پس از اعلام زمان‌بندی در صورت فعالیت افراد فاقد کارت واکسیناسیون در صنوف مختلف پیگیری‌های قانونی انجام خواهد شد.
ماریا خویشدوست اظهار کرد: در اپیدمی کرونا، صنوف شهرستان دشتستان از اقشاری بودند که بیشترین همکاری را با ستاد مدیریت کرونا داشتند و همچنین طبق مصوبات، در ایامی از سال نیز مجبور به تعطیلی شده‌اند که این موضوع در اقتصاد صنوف تاثیرگذار بوده است.
دبیر ستاد مقابله با کرونای شهرستان دشتستان تصریح کرد: انجام ۱۰۰ درصدی واکسیناسیون شاغلین صنوف مختلف کمک بزرگی به‌سلامت و کنترل بیماری کرونا در جامعه بخصوص به اصناف خواهد کرد.
انتهای پیام/س.غ ۳۰۳۰