عمومی | دانشگاه علوم پزشکی بوشهر

استاندار بوشهر: تکمیل پروژه‌های درمانی یکی از اولویت‌های استان بوشهر است

احمد محمدی‌زاده در بررسی مراکز درمانی در حال ساخت از سوی بخش خصوصی با بیان اینکه استان بوشهر در شاخص‌های درمانی دچار عقب‌ماندگی است اظهار داشت: باید این عقب‌ماندگی درمانی با سرعت بیشتر جبران شود.
وی از ساخت چند واحد درمانی در استان بوشهر خبر داد و بیان کرد: بخشی از این مراکز درمانی مانند بیمارستان فاطمه زهرا (س)  در جوار بیمارستان شهدای خلیج‌فارس، دولتی هستند که این واحد با مشکلات بودجه‌ای مواجه است.
استاندار بوشهر یکی دیگر از واحدهای درمانی در حال ساخت را بیمارستان ۱۷ شهریور دشتستان دانست و خاطر نشان کرد: این مرکز درمانی در حال ساخت است و بیمارستان عسلویه هم به‌زودی عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.
محمدی‌زاده با بیان اینکه به موازات این بیمارستان‌ها هم چند درمانگاه تخصصی در قالب مراکز درمانی پیشرفته کلینیک و دی کلینیک در سطح استان بوشهر در حال ساخت هستند خاطر نشان کرد: این واحدهای درمانی پیشرفته در شهرهای بوشهر، گناوه، عالیشهر، کنگان و دیگر نقاط استان بوشهر با مشارکت بخشی خصوصی و دولتی در حال ساخت هستند.
وی تسریع در تکمیل، آماده‌سازی و بهره‌برداری از این پروژه‌های درمانی را یکی از اولویت‌های استان بوشهر دانست و تصریح کرد: اکنون ۳ بیمارستان توسط بخش خصوصی در استان بوشهر در حال اجرا است که تسریع در روند پیشرفت این مراکز درمانی با حمایت‌های ویژه از جمله پرداخت تسهیلات اعتباری در دستور کار قرار دارد .
استاندار بوشهر با بیان اینکه تسریع در تکمیل کلینیک تخصصی و فوق‌تخصصی بوشهر یکی از ضروریات است افزود: از سرمایه‌گذاران بخش درمانی حمایت ویژه می‌شود و راهکارهای لازم برای تسریع در تکمیل آنها در دستور کار قرار دارد که بر اساس برنامه مورد بهره‌برداری قرار بگیرد.

انتهای پیام/ م.ف۱۰۲۴