علوم پایه | دانشگاه ارومیه

بیانیه نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ارومیه و کانون بسیج اساتید دانشگاه ارومیه

بیانیه نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ارومیه و کانون بسیج اساتید دانشگاه ارومیه

اخیراً شبکه های مجازی در زمینه تغییر و تحولات احتمالی مدیریت در دانشگاه ارومیه فعال شده و اقدام به تبلیغ ، تخریب ، شایعه پردازی و نشر اخبار کذب می نمایند. برخی شبکه ها با هویت مجهول، متاسفانه به هیچ وجه اخلاق در اخبار رسانه ای را رعایت نکرده و با کذب، نهاد و بسیج را به حمایت از فرد و یا افرادی اعلام می کنند. ضمن احترام به همه عزیزانی که برای مدیریت احتمالی آینده دانشگاه با احساس مسولیت در این شرایط حساس کشور و بخصوص شرایط خاص دانشگاه ارومیه با نیت خدمت و پیشبرد اهداف آموزش عالی در منطقه از خود گذشتگی اعالم آمادگی کردند و یا از طریق گروه هایی کاندیدا شده اند ، بدینوسیله به استحضار دانشگاهیان محترم می رساند :

نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ارومیه و کانون بسیج اساتید دانشگاه ارومیه از شخص خاص بطور مصداقی حمایت نکرده ، نمی کند و نخواهد کرد.

علی ایحال در مجامع مطرح شده فقط شاخص های مدیریت در حد انتظار را تبیین و به صراحت اعلام می کند. طرح هر مطلبی غیر این موضوع را تکذیب کرده و از ناشرین این اخبار کذب درخواست می شود اخلاق رسانه ای را رعایت نمایند.

وظیفه همه ما دانشگاهیان کمک و حمایت از رییس دانشگاه و اقدامات قانونی آن مدیریت ، که توسط وزیر محترم عتف معرفی می شود، می باشد. از جناب آقای دکتر حب نقی ریاست محترم دانشگاه و هیات رییسه محترم درخواست می شود بدون توجه به این اخبار کذب تا آخرین لحظات مسئولیت قانونی خود ، با جدّیت تمام و همچنین عدم فرض محول کردن به مدیریت احتمالی آینده امورات ، وظایف قانونی خود را ادامه دهند

با این وجود نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ارومیه و بسیج اساتید دانشگاه ارومیه این حق قانونی خود را محفوظ می دارد که در زمان همه دوره های مدیریتی عملکردها را نقد کرده و انتظارات نظام، دانشگاهیان و دانشجویان در حد وسع دانشگاه را در چهارچوب قانون مطالبه نماید.

نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ارومیه- کانون بسیج اساتید دانشگاه ارومیه ۱۴۰۰/۰۸/۱۰