عمومی | دانشگاه علوم پزشکی بوشهر

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی بوشهر؛ اطلاعات آماری، زبان مشترک ما با وزارتخانه، سایر سازمان‌ها و مردم است

دکتر سعید کشمیری در نشستی با پرسنل اداره آمار دانشگاه علوم پزشکی بوشهر ضمن تبریک روز آمار و برنامه‌ریزی اظهار کرد: دقت، صحت و سرعت گردآوری آمار و اطلاعات و تحلیل آن به مفاهیم علمی و ساده نقش مهمی در اعتمادسازی مردم نسبت به سازمان دارد.
وی تصریح کرد: نقش افرادی که در بخش آمار و فن‌آوری اطلاعات کار می‌کنند بسیار مهم و حیاتی بوده که شامل هشدارهای لازم و راستی آزمایی است که اگر قدرت موتور جستجو لازم نداشته باشیم باعث ضرر هنگفت و اساسی به سازمان می‌شود.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان بوشهر اظهار داشت: در بیمارستان‌های استان با استفاده از برنامه HIS می‌توان تمام اطلاعات آماری بیمارستان را به دست آورده و آن‌ها را تجزیه‌وتحلیل کنیم.
دکتر کشمیری خاطرنشان کرد: اکنون با توجه به اعتمادسازی خوبی که در دانشگاه به وجود آمده سازمان برنامه بودجه، ثبت‌احوال و فرمانداری‌ها به آمارهای دانشگاه استناد کرده و اطلاعاتی قابل‌پذیرش وجود دارد.
وی افزود: فعالیت در زمینه آمار کار مهم و حساس و دارای مسئولیت بسیاری است که این موضوع برای سازمان، مدیریت و همچنین برای فرد کارمند ابزار بسیار مهمی است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان بوشهر اظهار کرد: در معاونت بهداشت و درمان با برنامه سیب اطلاعات آماری افراد موجود بوده که در تصمیم‌گیری مسائل مهم و زیرساختی و زیر بنایی دانشگاه حائز اهمیت است که این کار از تلاش‌های ارزشمند همکارانمان در بخش آمار و برنامه‌ریزی بوده است.
در این نشست پرسنل اداره آمار دانشگاه علوم پزشکی بوشهر، گزارشی از فعالیت‌های این اداره ارائه دادند.

انتهای پیام/ ز.ح۱۰۲۷