عمومی | دانشگاه جامع علمی کاربردی

برگزیدگان چهارمین دوره مسابقات مناظره دانشجویی دانشگاه جامع علمی کاربردی معرفی شدند

به نقل از روابط عمومی دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد استانی البرز، چهارمین دوره مسابقات مناظره دانشجویی دانشگاه جامع علمی کاربردی با مسابقه رده بندی بین تیم های بوشهر و اصفهان آغاز به کار کرد و پس از آن مسابقه نهایی بین تیم های کرمانشاه و البرز برگزار شد.

مهندس صفری در حاشیه برگزاری اختتامیه این دوره از مسابقات گفت: با هم افزایی ۲۴ استان و تحمل محدودیت های برگزاری مسابقات به صورت مجازی، موفق به برگزاری مجموعا ۲۵ مسابقه در طول پنج روز شدیم.
وی افزود: دبیرخانه برگزاری مسابقات تمام تلاش خود را به کار بست تا همه واحدهای استانی با کمترین دغدغه در این مسابقات حضور یابند.

رئیس اداره فرهنگی و دانشجویی واحد استانی البرز خاطرنشان کرد: در این دوره تلاش کردیم تا عمده کار مسابقات را بر بستر سامانه مسابقات اجرایی کنیم و تمام مراحل ثبت نام تیم ها و اعلام مواضع و پیش از آن تعیین گزاره ها توسط کمیته علمی را در بستر این سامانه پیاده سازی کنیم.

صفری در پایان ضمن تقدیر از تمامی همکاران معاونت فرهنگی و دانشجویی و همچنین اعضای کمیته های علمی و اجرایی مستقر در دبیرخانه گفت: در جریان مسابقات روز پایانی استانهای کرمانشاه، البرز، اصفهان و بوشهر به ترتیب مقام های اول تا چهارم را به خود اختصاص دادند.