عمومی | دانشگاه جامع علمی کاربردی

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی از گروه صنعتی و مرکز آموزش علمی کاربردی نان سحر بازدید کرد

به نقل از روابط عمومی دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد استانی تهران غرب، دکتر محمدحسین امید رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی به همراه دکتر پیش‌بین رئیس واحد استانی تهران غرب از گروه صنعتی نان سحر و مرکز آموزش علمی کاربردی نان سحر بازدید کرد.

در ابتدای این بازدید خان محمدی ریاست هلدینگ گروه صنعتی نان سحر ضمن تشکر از حضور مدعوین، با اشاره به تاریخچه شکلگیری و اهداف گروه صنعتی نان صحر افزود: فعالیت گروه صنعتی نان سحر از سال ۱۳۵۰ آغاز و اکنون با وجود ۱۵۰۰ نفر پرسنل در راستای تولید نان های حجیم و نیمه حجیم در کشور پیشرو در تنوع محصول می باشد. رقابت پذیر بودن ماشین آلات تولیدی در گروه صنعتی نان سحر با رقبای اروپایی نیز از جمله مزایایی است که خان محمدی در ادامه به آن اشاره کرد.

در ادامه رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی ضمن تشکر از اقدامات انجام شده، با اشاره به لزوم ارتباط هر چه بیشتر بین صنعت و دانشگاه افزود: با توجه به زیر ساخت های موجود و وجود پایلوت ها، آزمایشگاه ها، کارگاه های عملی و مجاورت مرکز آموزش علمی کاربردی نان سحر با کارخانه و بهره مندی از مزایای حاصل از وجود کارخانه های تولید نان، مواد اولیه و افزودنی های نان، شیرینی و تولید ماشین آلات نان و شیرینی، گروه صنعتی نان سحر بسترهای لازم را جهت ارتقاء سطح علمی، کیفی و آموزشی دانشجویان و پرورش کادر مرتبط با این صنایع فراهم آورده است. به علاوه با توجه به وجود امکانات آموزشی و پژوهشی گروه صنعتی نان سحر راه اندازی و برگزاری دوره های کوتاه مدت آموزشی از جمله اقداماتی است که مرکز آموزش علمی کاربردی نان سحر می تواند در اولویت فعالیت هایی کاری خود قرار دهد.

سپس دکتر اورنگ عیوض زاده سرپرست مرکز آموزش علمی کاربردی نان سحر در خصوص امکانات و شرایط مرکز توضیحاتی را به سمع و نظر حاضرین در جلسه رساند.

در پایان دکتر محمدحسین امید و هیئت همراه از امکانات تخصصی مرکز آموزش علمی کاربردی، فضاهای آموزشی، کارگاه های پخت نان، آزمایشگاه  ها و فروشگاه نان سحر واقع در محل مرکزآموزشی بازدید بعمل آوردند.