عمومی | دانشگاه علوم پزشکی ایران

سلامتکده بهشت جزء اولین و بزرگترین مراکز تخصصی طب سنتی ایران

سلامتکده بهشت جزء اولین و بزرگترین مراکز تخصصی طب سنتی ایران
سلامتکده طب ایرانی بهشت با رویکرد حفظ سلامتی، پیشگیری و درمان تخصصی بیماری‌های زنان، نازایی، دیابت، فشار خون، گوارش، مفاصل، پوست و مو و سایر بیماری ها در حال انجام فعالیت آموزشی و پژوهشی است.
این مرکز با تلاشی سازمان یافته و علمی در جهت اصلاح سبک زندگی، درمان بیماری ها، آموزش دستیاران طب ایرانی، طراحی و اجرای پروژه‌های تحقیقاتی در حیطه طب ایرانی و آموزش تغذیه صحیح و استفاده از خوراکی ها و گیاهان و مفردات شفا بخش در حال فعالیت می‌باشد .
دکتر فاطمه اقبالیان؛ استادیار و مدیرگروه آموزشی طب سنتی و تاریخ پزشکی  دانشکده طب ایرانی در گفتگو با روابط عمومی دانشکده، در خصوص اقدامات این سلامتکده گفت: سلامتکده بهشت با حضور پزشکان متخصص طب ایرانی و اساتید و حکمای صاحب نام طب ایرانی نظیر استاد محمد عبادیانی، استاد سودابه بیوس، استاد اسماعیل ناظم و... در حال خدمت رسانی به مردم عزیزمان است .
وی با بیان اینکه طب سنتی ایرانی یکی از زیر مجموعه های طب مکمل است، افزود: سلامتکده بهشت شامل چندین درمانگاه ویژه  از قبیل: درمانگاه هومیوپاتی، درمانگاه اطفال، درمانگاه پوست، درمانگاه چاقی-لاغری و رژیم درمانی، درمانگاه زنان و زایمان و ناباروری، درمانگاه سندرم متابولیک، درمانگاه اعصاب و روان، درمانگاه بیماری های مردان و درمانگاه گوارش و بیماری های روده ای می باشد .
اقبالیان تصریح کرد: سلامتکده بهشت خدمات مختلفی در زمینه های طب مکمل از جمله طب سوزنی برای بانوان و آقایان، بادکش و حجامت، انواع ماساژ درمانی، ناف گیری، جا اندازی لگن و آزاد سازی عضلات با روش های معتبر علمی، پوست و مو و زیبایی (شفاف سازی و پاکسازی پوست با ماسک های گیاهی متنوع، ماساژهای تخصصی با روغن های گیاهی، برطرف کردن لک های تیره پوستی، جوانسازی و رفع چین و چروک، آبرسانی و درمان خشکی پوست) ارائه می کند .
وی در خصوص فعالیت های آموزشی اظهار کرد: سلامتکده همواره میزبان عموم مردم در خصوص  برگزاری کلاس های آموزشی مراقبت های طب ایرانی بوده است این مرکز همچنین آماده برگزاری کارگاه های آموزشی حفاظت از پوست و مو ویژه عموم مردم می باشد .
سلامتکده بهشت در ضلع جنوبی پارک شهر، ابتدای خیابان بهشت واقع شده و در روزهای شنبه تا چهارشنبه، ساعات ۷:۳۰ الی ۱۴:۳۰ آماده خدمت رسانی به همشهری های عزیز است .
این سلامتکده مجهز به سیستم مشاوره تلفنی رایگان در ساعات ۱۰ صبح الی ۴ بعد از ظهر به بیماران کرونایی از طریق شماره ی ۴۲۴۸۹۰۹۰می باشد .
برای اطلاعات بیشتر به اینستاگرام دانشکده طب ایرانی "tebeirani_iran" و سایت ”stm.iums.ac.ir” مراجعه کنید.
پایان خبر//