عمومی | دانشگاه علوم پزشکی ایران

برگزاری سی و پنجمین آزمون دستیاری دندان پزشکی به میزبانی دانشگاه ایران

برگزاری سی و پنجمین آزمون دستیاری دندان پزشکی به میزبانی دانشگاه ایران
سی و پنجمین آزمون پذیرش دستیار دندان پزشکی به میزبانی دانشگاه  علوم پزشکی ایران برگزار می شود.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه، منصوره فرهنگ؛ کارشناس مسئول مرکز آزمون دانشگاه علوم پزشکی ایران در این خصوص بیان کرد: سی و پنجمین آزمون دستیاری دندان پزشکی با حضور ۸۲۱ نفر شرکت کننده از استان تهران روز پنچ شنبه بیست و نهم مهر ۱۴۰۰  همزمان با سراسر کشور در دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار می شود.
وی با بیان اینکه از تعداد ۸۲۱ شرکت کننده، ۴۸۳ نفر خانم و ۳۳۸ نفر آقا هستند، افزود: محل برگزاری آزمون برای  شرکت کنندگان خانم، دانشکده پزشکی و برای گروه آقایان، مرکز همایش های رازی تعیین شده است.
فرهنگ اظهار کرد: سی و پنجمین آزمون دستیاری دندان پزشکی ساعت ۹ صبح آغاز می شود و چهار ساعت طول خواهد کشید، بنابراین شرکت کنندگان باید حداکثر تا ساعت ۷:۴۵  صبح در محل آزمون حضور داشته باشند.
وی افزود: اداره حراست، مکان هایی را در جلوی درب دانشگاه برای تحویل کیف و وسایل شرکت کنندگان در آزمون مشخص کرده، ولی بهتر آن است با توجه به شرایط بیماری کرونا و جلوگیری از ازدحام، افراد از آوردن وسایل اضافی خودداری کنند.
کارشناس مسئول مرکز آزمون دانشگاه علوم پزشکی ایران یادآور شد: همراه داشتن تلفن همراه، ساعت هوشمند (حتی به صورت خاموش) و سایر وسایل در محل آزمون ممنوع است و در صورت مشاهده به عنوان تخلف محسوب می شود.
وی تصریح کرد: به دلیل حفظ سلامت شرکت کنندگان، تمامی پروتکل های بهداشتی از جمله رعایت فاصله اجتماعی، تهویه مناسب و استفاده از وسایل حفاظت فردی برای برگزاری آزمون در نظر گرفته شده و  تاکید می شود تمامی افراد پوشیدن ماسک را جدی بگیرند.
فرهنگ گفت: پیش بینی های لازم برای حضور شرکت کنندگان مبتلا به کووید ۱۹ نیز انجام گرفته است؛ لذا خواهشمند است افراد بیمار حتما در روز آزمون اطلاع دهند تا از آنها در طبقه مجزا امتحان گرفته شود.
کارشناس مسئول مرکز آزمون دانشگاه علوم پزشکی ایران افزود: علاوه بر سهمیه های آزاد، بومی و رزمنده؛ یک سری سهمیه مازاد ویژه استعدادهای درخشان و تبعیت از همسر برای این آزمون در نظر گرفته شده است.
وی در پایان ضمن آرزوی توفیق برای تمامی شرکت کنندگان در آزمون دستیاری دندانپزشکی گفت:  نتایج این آزمون از طریق سایت سازمان سنجش اعلام می شود.
پایان مطلب//
مرضیه ره نورد