عمومی | دانشگاه علوم پزشکی ایران

جدیدترین اورژانس پایتخت افتتاح شد

با حضور سرپرست دانشگاه علوم پزشکی ایران؛
جدیدترین اورژانس پایتخت افتتاح شد
اورژانس جدید مجموعه فوق تخصصی شهید هاشمی نژاد (بیمارستان دریانی) با حضور سرپرست دانشگاه علوم پزشکی ایران و خیرین افتتاح شد .
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی ایران، دکتر عبدالرضا پازوکی؛ سرپرست دانشگاه علوم پزشکی ایران در مراسم افتتاح اورژانس مجموعه فوق تخصصی شهید هاشمی نژاد (بیمارستان دریانی) با گرامی داشتن یاد زنده یاد دریانی از خیرین و بنیانگذاران این بیمارستان‌ اظهار داشت: با توجه به محدودیت های بودجه ای و شرایط اقتصادی کشور، خوشحالیم که خیرین به ما اعتماد می‌کنند تا بخش‌هایی از هزینه‌های بازسازی بیمارستان ها محقق شود .
وی تصریح کرد: در حال حاضر خدمات علمی مجموعه فوق تخصصی شهید هاشمی نژاد (بیمارستان دریانی) در حوزه نفرولوژی و ارولوژی در تهران به عنوان یکی از گزینه‌های نخست برای ارجاع بیماران در نظر گرفته می شود .
در ادامه دکتر محسن عباسی؛ مدیرعامل بیمارستان فوق تخصصی شهید هاشمی نژاد نیز عنوان کرد: این بیمارستان با عمر بیش از شصت سال از دهه ۸۰ و در ادامه آن در دهه ۹۰ مورد بازسازی قرار گرفت .
وی ادامه داد: با وجود محدودیت های که در این بیمارستان وجود داشت ولی به مرور زمان تعداد بیماران چند برابر شد و تنوع خدمات نیز افزایش یافت بر این اساس از دو سال پیش پروژه های توسعه و بازسازی بیمارستان صورت پذیرفت .
عباسی تصریح کرد: قسمت عمده این بازسازی ها از ۷ ماه پیش آغاز شد و امروز نیز در ادامه، اورژانس جدید این بیمارستان برای بیماران اورولوژی و نفرولوژی افتتاح می شود که بازسازی صفر تا صد این اورژانس و گسترش آن با حمایت خیرین از جمله آقای عرب انجام شد .
گفتنی است؛ اورژانس جدید مجموعه فوق تخصصی شهید هاشمی نژاد (بیمارستان دریانی) با مساحت ۶۰۰ متر برای خدمات به بیماران اورولوژی و نفرولوژی با حمایت خرید خیرین بازسازی و ساخته شده است .
پایان خبر//
علی رمضانپور