عمومی | دانشگاه علوم پزشکی بوشهر

معاون بهداشتی شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیلم: ۶۰ درصد از دانش آموزان ۱۲ تا ۱۸ سال شهرستان دیلم نوبت اول واکسن کرونا را تزریق کرده‌اند

انتقام عزیز زاده در گفت‌وگو با روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیلم عنوان کرد: با توجه به تاکید وزارت آموزش‌وپرورش و بهداشت و درمان مبنی بر واکسیناسیون کرونا دانش آموزان گروه سنی ۱۲ تا ۱۸ سال و نظر به بازگشایی احتمالی مدارس، حضور دانش آموزان در کلاس‌های درس مستلزم تزریق واکسن کرونا است.
وی افزود: در راستای تسریع در روند واکسیناسیون دانش آموزان با فراخوان و اطلاع‌رسانی که از طرف شبکه بهداشت و درمان و مدیریت آموزش‌وپرورش شهرستان صورت گرفت، روند واکسیناسیون در شهرستان از سرعت خوبی برخوردار است.
عزیز زاده گفت: ۶۰ درصد از دانش آموزان ۱۲ تا ۱۸ سال شهرستان دیلم نوبت اول واکسن کرونا را تزریق کرده‌ان.
معاون بهداشتی شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیلم مطرح کرد: دانش‌آموزانی که تاکنون موفق به تزریق واکسن خود نشده‌اند در فرصت باقی‌مانده تا ۲۳ مهرماه همراه با والدین خود جهت تزریق واکسن به مراکز تزریق واکسن در شهرستان مراجعه نمایند.
وی اضافه کرد: از مدیران و معلمان مقطع متوسطه اول و دوم مدارس شهرستان دیلم تقاضا داریم، واکسیناسیون کرونا دانش آموزان کلاس و مدرسه خود را بررسی و پایش نمایند و در صورت تزریق نکردن واکسن کرونا آن‌ها را همراه با والدین به مراکز تزریق واکسن در شهرستان راهنمایی کنند.
انتهای پیام/م.ب ۳۰۶۰