عمومی | دانشگاه علوم پزشکی بوشهر

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان: نیروی انتظامی نقطه قوت و اتکا مدافعان سلامت از زمان شیوع بیماری کرونا بوده‌ است

ماریا خویشدوست در نشست با فرماندهی انتظامی شهرستان دشتستان گفت: همکاری و همراهی صمیمانه مجموعه نیروهای انتظامی شهرستان دشتستان در ایام همه‌گیری بیماری کرونا و سایر ماموریت‌های بهداشت و درمان در خور توجه بوده و شایسته تقدیر است.
وی افزود: در ایام سخت و سهمگین مواجهه با امواج کرونا، با مهربانی، محبت، همدلی و وفاق در کنار ما قرار گرفتند و در کنار مدافعان سلامت در عرصه مواجهه با امواج سهمگین این ویروس، بسیار متعهدانه عمل کردند.
فرماندهی انتظامی شهرستان دشتستان نیز اظهار داشت: نظم و امنیت برای آسایش عمومی نعمتی ارزشمند و گرانقدر است که آحاد جامعه باید در راستای تحقق آن با حافظان و برقرارکنندگان نظم و امنیت همکاری و همراهی نمایند.
سرهنگ فرهاد آراوند با تاکید بر اینکه در اجرای مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا مبنی بر کاهش ترددها و کنترل رفت‌وآمدهای بین‌شهری و کنترل اصناف گفت: نیروی انتظامی برای اجرای ۱۰۰ درصدی مصوبات با آمادگی کامل در کنار کادر سلامت بوده است.
وی همچنین بیان کرد: از همان لحظات ابتدای شیوع این ویروس منحوس حافظان امنیت شانه‌به‌شانه حافظان سلامت پای‌کار بوده‌اند.
فرماندهی انتظامی شهرستان دشتستان از تلاش و مجاهدت  کادر بهداشت و درمان اعم از پزشکان، پرستاران، مراقبین سلامت و بهورزان و... که صادقانه  و بدون اغماض شبانه‌روز تلاش می‌کنند و در کشور به عنوان الگو قرار گرفته شده‌اند، تقدیر و تشکر کرد.
رئیس شبکه بهداشت و درمان دشتستان در این نشست به مناسبت فرا رسیدن هفته ناجا، از سرهنگ فرهاد آراوند و کادر فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان با اهدای لوح سپاس تقدیر به عمل آورد.

انتهای پیام/س.غ۳۰۳۰