عمومی | دانشگاه علوم پزشکی بوشهر

فرماندار عسلویه: افزایش سرعت واکسیناسیون تنها با همکاری همه دستگاه‌های اجرایی ممکن می‌شود

عبدالنبی یوسفی در دومین جلسه شورای سلامت و امنیت غذایی شهرستان عسلویه اظهار داشت: مهم‌ترین راه کنترل و پیشگیری از بیماری کرونا، واکسیناسیون است.
وی تصریح کرد: اگر احساس مسئولیت نبود و همه وظایف مهار پاندمی به دوش کادر بهداشت و درمان گذاشته می‌شد وارد بحران بزرگی می‌شدیم و شهدای سلامت بیشتر از امروز بود.
یوسفی اضافه کرد: طی ۱۹ ماه گذشته از شیوع پاندمی کووید ۱۹ همه پای کار آمدند و تلاش کردند وارد بحران نشویم و در کنار کادر درمان به مهار پاندمی کمک نمایند.
وی با اعلام بر اینکه همکاری و همدلی بین آحاد جامعه و مسئولین برای ترغیب مردم به دریافت واکسن ضروری است گفت: همه باید با تشویق افراد به دریافت واکسن، یاریگر کادر سلامت باشند.
یوسفی بیان کرد: اکنون که واکسیناسیون راه مقابله با کووید ۱۹ است وظیفه ما و مسئولین شهرستان اقناع‌سازی شهروندان جهت مراجعه و تزریق واکسن است.
رئیس شورای سلامت و امنیت غذایی شهرستان عسلویه با تقدیر از راه‌اندازی مراکز تجمیعی واکسن در نقاط مختلف شهرستان، تاکید کرد: واکسینه شدن شهروندان تنها راهکار بازگشت به زندگی عادی و کنترل بیماری کووید ۱۹ است.
وی تاکید کرد: علاوه بر اینکه بر امر واکسیناسیون جامعه تاکید می‌شود، ولی همواره رعایت پروتکل‌های بهداشتی و پرهیز از دورهمی‌ها نیز ضروری است.
انتهای پیام/ م.ک ۳۰۹۰