عمومی | دانشگاه جامع علمی کاربردی

پیام رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی به مناسبت بیست و نهمین سالروز تاسیس این دانشگاه

به گزارش روابط عمومی دانشگاه جامع علمی کاربردی، دکتر محمدحسین امید رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی طی پیامی، بیست و نهمین سالروز تاسیس این دانشگاه را تبریک گفت. متن این پیام به شرح زیر است:

«بسمه تعالی»

هیجدهم مهرماه، سرآغاز شکوفایی و بالندگی دانشگاه جامع علمی کاربردی بعنوان مولود مبارک و پرخیر انقلاب اسلامی است که آثار و دستاوردهای عظیم آن در پهنه گسترده کشور نمایان گردیده و آحاد جامعه را بهره ­مند ساخته است. این دانشگاه در دوره جدید فعالیت با رویکرد کیفیت ­افزایی و ماموریت­ گرایی به ساماندهی و ارتقای ارکان آموزشی اهتمام جدی ورزیده و گرایش نسل جوان جامعه و خانواده ­ها را به سمت آموزش ­های مهارتی نوید بخشیده است.

امروز با تصویب دومین برنامه راهبردی دانشگاه جامع علمی کاربردی در افق ۱۴۰۴ منطبق با شرایط و الزامات روز کشور و اجرای آن در تمامی سطوح این دانشگاه، گامی عملی در راستای عینیت ­بخشی و تحقق منویات رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و تقویت دولت محترم برداشته شده است و در سالی که از سوی مقام معظم رهبری(مدظله العالی) به نام سال تولید، پشتیبانی­ ها و مانع ­زدایی­ ها نامگذاری شده است، با تقویت رویکرد مهارت ­آموزی و کارآفرینی، تربیت نیروی انسانی ماهر، کاردان و متعهد، بعنوان پیشران و پشتیبان اصلی تولید در کشور، سرلوحه فعالیت­ ها و برنامه­ های دانشگاه قرار گرفته است.

اینجانب بیست و نهمین سالروز تاسیس دانشگاه جامع علمی کاربردی را به تمامی دست ­اندرکاران نظام آموزش عالی علمی-کاربردی اعم از دانشجویان عزیز، هیات علمی و مدرسان ارجمند و کارکنان خدوم و دلسوز دانشگاه و  روسای محترم مراکز آموزش علمی کاربردی در سراسر کشور تبریک و تهنیت عرض می­ کنم.  امید است در طلیعه سی­ امین سال فعالیت دانشگاه، با یاری خداوند متعال، تلاش و مجاهدت کلیه عزیزان و بهره ­مندی از تجارب سه دهه گذشته، با همت و عزم جدی­ تر و قدم ­های استوارتر در تحقق اهداف عالی دانشگاه گام برداشته و جایگاه خود را بعنوان بزرگترین دانشگاه مهارتی کشور تثبیت و حرکت به سمت دانشگاه نسل سوم و کارآفرین را محقق سازیم و سرافرازی میهن اسلامی­ مان را شاهد باشیم.

محمد حسین امید