عمومی | دانشگاه علوم پزشکی بوشهر

بیمارستان امیرالمومنین (ع) شهرستان گناوه روز بدون بیمار کرونایی را سپری کرد

به گزارش روابط عمومی بیمارستان امیرالمومنین (ع) شهرستان گناوه؛ رئیس این بیمارستان گفت: به یاری خداوند، خواست و همراهی مردم و تلاش و ایثار کادر درمان این بیمارستان یک روز بدون بیمار کرونایی را سپری کرد.
دکتر محمدعلی دریانورد اظهار داشت: در شش ماهه اول امسال یک هزار و ۱۰۷ بیمار مبتلا به این ویروس در بیمارستان امیرالمومنین (ع) خدمات درمانی بستری دریافت کرده‌اند که ۴۹ مورد آن بیماران بدحال بوده و در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان بستری شده و علی رغم تمامی تلاش ها و مجاهدت های کادر درمان ۳۹ بیمار به علت درگیری بالای ریه فوت شدند.
وی با بیان اینکه هم‌اینک حدود ۶۰ تخت برای بیماران کرونایی عادی و ۴ تخت ویژه اختصاصی این بیماران در بیمارستان فعال است تصریح کرد: در این مدت کادر درمان اعم از پزشک، پرستار و سایر رده های خدمتی نقش شایسته ای را در درمان و کنترل این بیماری ایفا کرده و ایثارگرانه مبارزه کردند که از تمامی همکاران به پاس خدمات ارزشمند آنها تقدیر و تشکر می کنم.
دکتر دریانورد با اشاره به نقش خیرین حوزه سلامت در موفقیت در این مسیر گفت: خیرین حوزه سلامت از ابتدا تا به الان در کنار ما بوده و هر جا نیازی احساس می‌شد با اقتدار ایستاده بودند.
رییس بیمارستان امیرالمومنین (ع) شهرستان گناوه بیان داشت: در خیز پنجم کرونا حدود ۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان از حوزه خیرین به بیمارستان جهت رفع نواقص و کمبودها تزریق شد که بر خود لازم می دانم از طرف مجموعه درمان شهرستان به پاس این خدمات ارزشمند از تمامی خیرین کمال قدردانی را داشته باشم.
وی در پایان ضمن بیان اینکه استمرار این روند کاهشی به رفتار ما در رعایت تمامی پروتکل ها بستگی دارد از مردم خواست حتما واکسیناسیون جهت کنترل بیماری طبق برنامه بهداشت انجام گیرد، کماکان دستورالعمل های بهداشتی جهت قطع زنجیره کرونا در اولویت قرار گرفته و به محض مشاهده کوچکترین علامتی از این بیماری حتما به مرکز درمانی مراجعه نمایید.
انتهای پیام: م ک / ۴۰۳۰