عمومی | سازمان انرژی اتمی

پیام تبریک دکتر صالحی به مناسبت ایام ولادت ستارگان آسمان ولایت و روز پاسدار

دکتر علی اکبر صالحی، معاون رییس جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی ایران به مناسبت ایام فرخنده ولادت حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، امام زین العابدین (ع) و حضرت ابوالفضل العباس (ع) و همچنین روز پاسدار پیام تبریکی به شرح زیر صادر کرد.

بسم الله الرحمن الرحیم

مژده باید گفت عبدالله را

مولد مسعود ثارالله را

جمله سرمستند از بوی حسین

شیفته بر روی دلجوی حسین

در شب میلاد فرخنده و همایون امام عاشقان و سرور آزادگان جهان، حضرت اباعبدالله الحسین (ع) ضمن عرض تبریک به پیشگاه عموم مسلمانان و موحدان و هموطنان عزیز، بر خود فرض میدانم تا بطور ویژه این ایام مسعود و مبارک را به تمامی پاسداران فداکار و اعضای خانواده پر افتخار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شادباش بگویم .

این شجره طیبه که یادگار گرانقدر تفکر و اندیشه امام عزیزمان است، علاوه بر فداکاریها و جانفشانی های ماندگار و جاویدان در دوران دفاع مقدس، اکنون به درختی تناور تبدیل شده است که پرچم عزت و افتخار حسینی و بیرق اقتدار ایران اسلامی را در منطقه به اهتزاز درآورده است .

اینجانب ضمن آرزوی علو درجات برای پیر جماران و محی الدین زمان حضرت امام خمینی (رحمه الله علیه) از درگاه احدیت متعال مسئلت می نمایم تا سایه مقام معظم رهبری را بر سر ما مستدام بدارد و پاسداران عزیز را بیش از پیش در راستای اجرای منویات و ارشادات آن رهبر فرزانه موفق گرداند .

بمنه و کرمه