عمومی | دانشگاه علوم پزشکی بوشهر

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان عسلویه خبر داد؛ سومین پایگاه تجمیعی واکسیناسیون شهرستان عسلویه افتتاح و راه‌اندازی شد/گزارش تصویری

جاسم زارعی اضافه کرد: همکاری و پشتیبانی فرماندار، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی، بخشدار مرکزی، شورای اسلامی و دهیاری اخند در تجهیز پایگاه و بهداشت و درمان صنعت نفت استان با همکاری فازها در تامین آمبولانس و تسریع راه‌اندازی این پایگاه بسیار موثر بوده است.
زارعی افزود: همکاری بهداشت و درمان صنعت نفت در استقرار آمبولانس جهت پایگاه تجمیعی اخند که به دنبال پیگیری فرماندار و این شبکه محقق شد، نشان از توجه حوزه صنعت به سلامت شهروندان دارد.
زارعی بهترین نوع واکسن را در دسترس‌ترین آن دانست و اظهار داشت: افرادی که تاکنون واکسن دریافت نکرده‌اند در برابر بیماری کووید ۱۹ ایمن نبوده و هر روز تاخیر در این امر ممکن است باعث آلودگی و ابتلای آنان شود.
وی اذعان داشت: به زودی محدودیت‌های هوشمند همانند برخی از کشورهای هم‌جوار اعمال خواهد شد که فقط با ارائه کارت واکسن امکان ارائه خدمات به افراد وجود خواهد داشت و با عملیاتی شدن طرح، افراد واکسینه نشده در مراجعات به اماکن مختلف دچار مشکلات جدی خواهند شد.
به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان عسلویه سومین پایگاه تجمیعی واکسیناسیون کووید ۱۹، با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار، رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان، دهیار و شورای اسلامی روستای اخند در سالن عفاف این روستا افتتاح و راه‌اندازی گردید.

انتهای پیام/ م.ک ۳۰۹۰