عمومی | دانشگاه علوم پزشکی ایران

ایجاد دسترسی به سامانه اجرایی تقاضا و عرضه پژوهش و فناوری

در دانشگاه علوم پزشکی ایران محقق شد
ایجاد دسترسی به سامانه اجرایی تقاضا و عرضه پژوهش و فناوری
سامانه اجرایی تقاضا و عرضه پژوهش و فناوری (ساتع) با پیگیری های گروه ارتباط با صنعت و جامعه دانشگاه علوم پزشکی ایران در دسترس اعضای هیئت علمی و پژوهشگران قرار گرفت.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه، شورای عالی علوم، تحقیقات و فناوری کشور  سامانه ساتع را در سال ۱۳۹۸ به منظور اشتراک گذاری اولویت‌ها و نیازهای پژوهشی صنعت و جامعه با دانشگاه‌ها و مراکز پژوهشی و حل مسائل شرکت‌ها و نهادها راه اندازی کرد و با تصویب و اجرایی شدن آیین نامه بند(و) تبصره(۹) ماده واحده قانون بودجه سال ۱۴۰۰ کل کشور، دانشگاه های علوم پزشکی کشور نیز مشمول آن قرار گرفت .
با توجه به تاکید معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت در به کارگیری سامانه ساتع در دانشگاه های علوم پزشکی کشور و نیز ارائه گزارش فعالیت در این سامانه (شش ماهه و یکساله)، از تمامی اساتید، اعضای هیئت علمی و پژوهشگران دانشگاه درخواست می شود که در سامانه مذکور ثبت نام و فعالیت در آن را آغاز کنند.
راهنمای ثبت نام سامانه ساتع و ثبت‌ اولویت‌های پژوهش و فناوری در سایت مربوطه قابل دسترس است و تمامی اعضای هیئت علمی و پژوهشگران دانشگاه می‌توانند با مراجعه به آدرس http://sate.atf.gov.ir و پس از ثبت نام و مراحل احراز هویت، ضمن انتخاب اولویت پژوهشی موردنظر خود از بین اولویت‌های صنایع، شرکت‌ها، بانک‌ها و موسسه‌های انتفاعی وابسته به دولت، پیشنهاد خود را در سامانه ثبت کنند تا پس از طی فرآیندهای مربوطه، اقدامات لازم به ‌منظور عقد قرارداد انجام پذیرد .
امید است که اعضای هیئت علمی و پژوهشگران دانشگاه با آگاهی از نیازهای واقعی جامعه در حوزه پژوهش و فناوری، برنامه‌ها و اولویت‌های پژوهشی خود را در راستای رفع نیازها و حل مسائل پژوهش و فناوری در صنعت و جامعه بکار گیرند .
پایان پیام//