عمومی | دانشگاه فنی و حرفه ای

آیت الله اعرافی در دانشکده فنی و حرفه ای انقلاب اسلامی تهران حضور یافت

در آیین افتتاح سال تحصیلی جدید دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه ای کشور

مدیر حوزه های علمیه کشور به دعوت دانشگاه فنی و حرفه ای، به عنوان سخنران ویژه آیین افتتاحیه سال تحصیلی و رونمایی از طرح های برند ملی، در دانشکده فنی انقلاب اسلامی تهران حضور یافت.

به گزارش اداره کل روابط عمومی، آیت الله علیرضا اعرافی، مدیر حوزه های علمیه کشور، عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی و مجلس خبرگان رهبری به دعوت دانشگاه فنی و حرفه ای، ظهر امروز شنبه سوم مهر ۱۴۰۰ به عنوان سخنران ویژه آیین افتتاحیه سال تحصیلی و رونمایی از طرح های بِرند ملی این دانشگاه ، در دانشکده فنی انقلاب اسلامی تهران حضور یافت.

همچنین در این مراسم از نخستین آزمایشگاه ملی احتراق کشور، کارگاه آسانسور و مجموعه آزمایشگاه پیشرفته تلویزیون و صنایع برودتی گرمایشی کشور که توسط سندیکا آسانسور، پله برقی و صنایع وابسته و همچنین مجموعه صنعتی گلدیران تجهیز و راه اندازی گردید افتتاح شد.

گفتنی است، اعضای هیئت رئیسه دانشگاه فنی و حرفه ای و جمعی از صنعتکاران کشور هم بصورت حضوری البته با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و شیوه نامه های بهداشتی در این مراسم حضور داشتند.

گفتنی است، این مراسم به صورت مجازی و ویدیو کنفرانس از ۱۸۱ دانشکده و آموزشکده فنی و حرفه ای و در ۳۱ استان کشور به صورت زنده پخش شد.