عمومی | دانشگاه علوم پزشکی بوشهر

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری بوشهر: کار مدافعان سلامت در همه‌گیری کرونا تکرار جلوه‌های ایثار و فداکاری است

حسن ابراهیمی در نشست ستاد مدیرت کرونا استان بوشهر اظهار داشت: در بحث ویروس کرونا مرزها درهم‌شکسته شد.
وی ضمن تجلیل از رشادت‌های شهدا به ویژه شهدای ۸ سال دفاع مقدس و شهدای مدافع سلامت افزود: میدان‌داری کرونا به عنوان موجودی میکروسکوپی جهانیان را به هماورد طلبید و علوم بشری را به چالش کشاند.
ابراهیمی بابیان اینکه ویروس کرونا نزدیک‌ترین دشمن بشریت است و مستقیماً انسان را هدف قرار داده است اضافه کرد: ارزش و کار مدافعان سلامت کمتر از ۸ سال دفاع مقدس نبوده است.
وی تصریح کرد: کار مدافعان سلامت در همه‌گیری کرونا تکرار جلوه‌های ایثار و فداکاری است که سالیان قبل در دوران ۸ سال دفاع مقدس دیده‌ایم.
ابراهیمی افزود: در مبارزه نفس‌گیر کرونا که به راحتی عزیزانمان را به کام مرگ می‌کشاند، کادر بهداشتی، پرستاری، پزشکی و تمامی پرسنل حوزه سلامت از جان، وقت خود و خانواده‌شان همانند سال‌های ۸ سال دفاع مقدس گذشته‌اند.
وی تصریح کرد: مدافعان سلامت در این برهه از تاریخ مدافعان سلامت بیش از گذشته با تلاش‌های صادقانه خود به مردم خدمت می‌کنند حتی در این راه از جان خود نیز گذشتند.
ابراهیمی افزود: شیوع ویروس منحوس کرونا در جامعه، ارزش وجودی فرشتگان نجات را بیش از گذشته عیان کرد و امروز تمام اقشار از مسئولان تا مردم قدردان ایثار و تلاش مدافعان سلامت هستند.
وی تصریح کرد: در همه‌گیری کرونا حوزه سلامت رسالت و تعهد سنگینی در قبال سلامت جامعه بر عهده داشت که در این راستا کارکنان این حوزه سلامتی خود را نیز در کف اخلاص گذاشتند.
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری بوشهر خاطرنشان کرد: این عزیزان در مقابل تمام کمبودها و کاستی‌ها صبر پیشه کردند و بر اساس وظیفه انسانی خود تنها به نجات جان مردم فکر می‌کردند و با وجود مواجه‌شدن با ناملایمات، عرصه خدمت را به جولانگاه تسویه حساب تبدیل نکرده‌اند.
در نشست ستاد مدیرت کرونا استان بوشهر از مدافعان سلامت (عوامل اجرایی در امر واکسیناسیون) شهرستان بوشهر با حضور حسن ابراهیمی معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری بوشهر تجلیل شد.

انتهای پیام/م.غ ۱۰۲۳