عمومی | دانشگاه علوم پزشکی ایران

اولین جشنواره ورزش‌های مجازی و بازی‌های خلاقانه در دانشگاه ایران برگزار شد

اولین جشنواره ورزش‌های مجازی و بازی‌های خلاقانه در دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار شد
طبق اعلام مدیریت تربیت بدنی دانشگاه علوم پزشکی ایران، اولین جشنواره ورزش‌های مجازی و بازی‌های خلاقانه  در شهریور سال۱۴۰۰ برگزار شد.
مفداایران-  طبق اعلام مدیریت تربیت بدنی دانشگاه علوم پزشکی ایران، اولین جشنواره ورزش‌های مجازی و بازی‌های خلاقانه  در شهریور سال۱۴۰۰ برگزار شد.
به دلیل شیوع بیماری کرونا و با محدودیت ایجاد شده در فعالیت های ورزشی دانشجویی در سطح کشور و به تبع آن در سطح دانشگاه‏ خوشحالیم که با برگزاری جشنواره مجازی می‌توانیم با استفاده از ابزارهای الکترونیکی و بهره‌گیری از فضای مجازی از تعطیل شدن فعالیت‌های ورزشی جلوگیری کرده و دانشجویان علاقمند را در هر مکانی که هستند به فعالیت ورزشی تشویق و ترغیب کنیم.
طبق اعلام مدیر تربیت بدنی دانشگاه،  مسابقات ورزش های مجازی و بازی های خلاقانه ، در ۹رشته‌ ورزش های همگانی، طناب زنی، دارت، دوزبازی در فضای‌باز، درازو نشست، پرس سینه، بازی با توپ و راکت تنیس‌روی‌میز، اطلاعات ورزشی و شطرنج بصورت مجازی با مشارکت ۱۴۸ نفر در دو بخش دانشجویان دختر و پسر به مدت ۵ هفته در شهریور ماه جاری برگزار شد.
شایان توجه است که در پایان جشنواره ورزش های مجازی و بازی های خلاقانه، به نفرات برتر در هررشته ورزشی جوایز ارزنده‌ای اهدا می‌شود.