عمومی | دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد

روز شمار هفته دفاع مقدس ۱۴۰۰ اعلام شد


وبدا؛ مدیر روابط عمومی و اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد از انتشار روز شمار هفته دفاع مقدس در سال ۱۴۰۰ خبر داد.
به گزارش وبدا، سید علی درخشان در تشریح این خبر اظهار داشت: محور برنامه‌های گرامیداشت سالگرد هفته دفاع مقدس ۱۴۰۰ با شعار "ما مقتدریم" اعلام شده است.
وی افزود: به منظور گرامیداشت مناسبت‌ ملی دفاع مقدس، اولین روز از این هفته چهارشنبه ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ با عنوان "پیشکسوتان دفاع مقدس و مقاومت" و روز دوم پنجشنبه اول مهرماه با عنوان "شهیدان، جانبازان آزادگان، صلابت و فخر آفرینی، سربازان" نامگذاری شده است.
مدیر روابط عمومی و اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد اظهار داشت: همچنین روز سوم این هفته جمعه ۲۶ مهرماه ۱۴۰۰ با عنوان "معنویت، زنان، خانواده و سلامت" و روز چهارم شنبه سوم مهرماه با عنوان "ولایتمداری، جوانان، علم و دانش پژوهی" تعیین شده است.
وی در ادامه عنوان روز پنجم یکشنبه ۴ مهر ماه را "دفاع همه جانبه، پشتیبانی مردم و اصناف" و عنوان روز ششم این هفته دوشنبه ۵ مهرماه را "وحدت ملی، بصیرت، دشمن‌شناسی و استکبارستیزی" عنوان کرد.
درخشان در پایان عنوان روز هفتم را روز سه شنبه ۶ مهرماه "نیروهای مسلح، بسیجیان، جهادگران، عشایر" و عنوان آخرین روز از هفته ملی دفاع مقدس را چهارشنبه ۷ مهرماه "فرماندهان، عزتمداران، حماسه آفرینان" اعلام نمود.
وی خاطرنشان کرد: امسال ویژه برنامه های چهل و یکمین سالگرد هفته دفاع مقدس از ۳۱ شهریورماه تا ۷ مهرماه ۱۴۰۰ در دانشگاه علوم پزشکی، مراکز و شبکه های بهداشتی و درمانی و بیمارستان های سطح شهرستان های ۱۰ گانه استان اجرا می گردد.

مدیر روابط عمومی و اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد تصریح کرد: در این هفته برنامه هایی همچون فضاسازی محیطی، سنگربندی، تولید محتوا در فضای مجازی با بهره گیری از خاطرت ایثار گران و وصیت نامه ها شهدا و مسابقه های کتابخوانی درخصوص دفاع مقدس برگزار خواهد شد.

درخشان اضافه کرد: همچنین اعزام تیم جهادی پزشکی بصورت دانشجویی و با همکاری بسیج جامعه پزشکی به مناطق محروم و کم برخوردار شهرستان کوهرنگ، سرکشی از خانواده معظم شهدا و ایثارگران شاغل در دانشگاه و تقدیر از کادردرمان و مدافعان سلامت و برپایی نمایشگاه عکس و پوستر در بیمارستان هاجر (س) شهرکرد از دیگر برنامه های پیش بینی شده دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد جهت گرامیداشت هفته دفاع مقدس با درنظر گرفتن شیوه نامه های بهداشتی است.