عمومی | دانشگاه علوم پزشکی بوشهر

در سال جاری صورت گرفت؛ انجام بیش از ۹۰۰ ماموریت توسط اورژانس ۱۱۵ تنگستان

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان تنگستان، مهندس ایرج زنده بودی بیان داشت: اورژانس ۱۱۵ تنگستان با در اختیار داشتن پرسنل مجرب و متعهد همواره کوشیده است تا در شرایط مختلف ناجی سلامت مردم تنگستان باشد که در همین راستا ۹۷۶ ماموریت مختلف را در سطح شهرستان انجام داده است.
سرپرست شبکه بهداشت و درمان تنگستان اظهار داشت: یکی از عملکردهای مهم اورژانس ۱۱۵ کمک به احیا و بازگشت علائم حیاتی بیماران است که خوشبختانه در این مهم اورژانس تنگستان موفق به انجام ۳ مورد احیاء موفق در شهرستان شده است.
مهندس زنده بودی با اشاره به اهمیت و نقش مهم اورژانس در کمک به مادران باردار در شرایط ویژه تصریح کرد: تولد یک نوزاد سالم نیاز به وجود تجهیزات ویژه‌ای دارد که سلامت مادر و نوزاد را تضمین کند اما در مواقعی هنگام انتقال مادر به بیمارستان زایمان اتفاق می‌افتد که در سال جاری اورژانس ۱۱۵ تنگستان موفق به کمک به تولد ۲ نوزاد شده است.
مقام مسئول بهداشت و درمان تنگستان با تقدیر از نقش پرسنل اورژانس در نجات جان مردم افزود: اورژانس شهرستان تنگستان با داشتن یک پایگاه شهری و ۴ پایگاه جاده‌ای همواره یاری‌رسان مردم بوده که در همین راستا ۲۱۳ ماموریت ترافیکی و ۷۶۳ ماموریت غیر ترافیکی را در سطح شهرستان انجام داده است.
وی ادامه داد: از مجموع ماموریت‌های انجام‌شده، ۱۷۰ مورد مربوط به بیماران کرونایی، ۶۴ مورد بیماران قلبی، ۱۸ مورد سکته مغزی و ۳۲ مورد اورژانس زنان و مامایی بوده، ضمن اینکه ۵۱ مورد درمان در محل نیز برای بیماران انجام‌شده است.

انتهای پیام/ ن.ا ۳۰۱۰