در روز دوشنبه مورخ 1397/2/3 همایشی به مناسبت روز جهانی بهداشت در سالن ستاد شبکه خدابنده با حضور دکتر عادل عباسی رئیس شبکه بهداشت و درمان خدابنده، حاج آقا موسوی امام جمعه شهر قیدار و آقای خمسه معاون فرماندار ، جمعی از روسای ادارات شهرستان ، کارکنان ستاد مرکز بهداشت و جمعی از بهورزان و بازنشستگان برگزار و از پرسنل بازنشسته شبکه بهداشت و درمان خدابنده تجلیل گردید.