عمومی | دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد

سی و سومین پایگاه خیری اورژانس۱۱۵چهارمحال و بختیاری به زمین زده شد

وبدا؛ رئیس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی چهارمحال و بختیاری از برگزاری آئین کلنگ زنی پایگاه شهری اورژانس ۱۱۵ شادروان حاج گودرز حیدری خبر داد.
به گزارش وبدا؛ دکتر مجید شیرانی افزود: این پایگاه بعنوان سی و سومین پایگاه خیری اورژانس ۱۱۵ در بیست و هفتمین روز از شهریورماه ۱۴۰۰ با حضور مدیر عامل و جمعی از اعضای هیات مدیره مجمع خیرین سلامت استان و اعضای شورای شهر شهرکرد، مدیریت و کارشناسان اورژانس پیش بیمارستانی ۱۱۵ و خانواده محترم شادروان حاج گودرز حیدری در ورودی شهر جنب میدان عشایر کلنگ زنی شد.
وی تصریح کرد: این پایگاه در زمینی به مساحت ۲۵۰ متر مربع واگذار شده از سوی شهرداری با زیربنای ۲۳۰ متر مربع، در دو طبقه شامل پارکینگ آمبولانس و اتوبوس آمبولانس اورژانس ۱۱۵ و محل اسکان تکنسین های فوریت های پزشکی احداث می شود.
وی با بیان اینکه هزینه احداث این پایگاه از سوی وراث شادروان حاج گودرز حیدری تامین می شود افزود: پیش بینی می شود با شروع عملیات احداث، این پروژه در نیمه اول سال ۱۴۰۱ احداث و جهت تجهیز و بهره برداری به دانشگاه تحویل شود.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد، اعتبار مورد نیاز جهت احداث این پروژه را بالغ بر یک‌ میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: با توجه به موقعیت این پایگاه و قرار گرفتن در محل تردد و یکی از محورهای اصلی مواصلاتی مرکز استان، بهره برداری از این پروژه می تواند منشا ارائه خدمات هرچه بهتر و تسریع روند خدمات رسانی به مصدومین حوادث احتمالی باشد.