عمومی | دانشگاه جامع علمی کاربردی

پنجمین دوره توانمندسازی روسای مراکز آموزشی دانشگاه جامع علمی‌کاربردی برگزار شد

به گزارش روابط‌عمومی دانشگاه جامع علمی‌کاربردی، دکتر محسن محمدزاده معاون نظارت و سنجش دانشگاه جامع علمی‌کاربردی از برگزاری پنجمین دوره توانمندسازی روسای مراکز آموزشی این دانشگاه خبر داد.

معاون نظارت و سنجش دانشگاه جامع علمی‌کاربردی با اعلام این خبر افزود: پنجمین دوره برای روسای مراکز آموزشی در سراسر کشور با عنوان «آشنایی با چشم‌انداز و برنامه راهبردی، اهداف، ماموریت‌ها، سیاست‌های کلان دانشگاه و شیوه اجرا و تحقق اهداف در مراکز آموزشی» با تدریس دکتر احسان چیت‌ساز عضو هیات علمی دانشگاه تهران به‌صورت مجازی برگزار شد .

دکتر چیت‌ساز وجه تمایز اصلی و مزیت رقابتی دانشگاه جامع علمی کاربردی نسبت به سایر دانشگاه‌های کشور را مهارت‌محور، کارآفرین و فناور‌بودن با تاکید بر منابع انسانی مورد‌نیاز توسعه ملی و منطقه‌ای برای خدمت به جامعه، عنوان و در ادامه به تبیین و تشریح ماموریت، چشم انداز دانشگاه در ۱۴۰۴، ارزش‌های محوری دانشگاه و همچنین اولویت‌های محوری و راهبردی برنامه، اهداف کلان دانشگاه و راهبردهای تدوین شده جهت نیل به اهداف ذیربط پرداخت.

سپس دکتر محسن محمد‌زاده اعلام کرد: دوره‌های توانمند‌سازی روسای مراکز آموزشی بر اساس نیازسنجی به‌عمل آمده از واحدهای استانی و اولویت‌بندی بر اساس فراوانی عناوین مورد تقاضا، برنامه‌ریزی و برگزار می‌شوند.

وی بیان کرد: تمامی فایل‌های صوتی- تصویری و همچنین فایل‌های محتواهای آموزشی هر ۴ دوره برگزار شده در هفته آخر شهریورماه بارگذاری شده و نشانی لینک‌های ذیربط جهت بهره‌بردای بیشتر مخاطبین، اعلام خواهد شد، همچنین از شرکت کنندگان خواست نسبت به تکمیل فرم نظرسنجی دوره پنجم و همچنین ارزیابی مدرس ذیربط به نشانی لینک اعلام‌شده در جلسه به‌صورت آنلاین تا روز سه‌شنبه ۳۰ شهریورماه سالجاری، اقدام کنند.