عمومی | مؤسسه تحقیقات اصلاح و تهیه بذر چغندر قند

انتصاب دکتر سیدباقر محمودی به عنوان معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان تحقیقات

با حضور دکتر اسکندر زند معاون وزیر و رئیس سازمان از دکتر زارع فیض آبادی تقدیر و دکتر سید باقر محمودی به عنوان معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان تحقیقات معرفی شد.
جلسه تودیع و معارفه معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی و مدیر کل دفتر ارتباطات علمی و همکاری های بین المللی با حضور دکتر اسکندر زند معاون وزیر و رئیس سازمان، دکتر طهماسبی قائم مقام سازمان، دکتر رسول زارع معاون پژوهش و فناوری، دکتر کهرام معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی و مدیران کل دفاتر ستادی شنبه 1 اردیبهشت سال جاری در سالن اندیشه سازمان تحقیقات برگزار شد.
دکتر زارع فیض آبادی مشاور معاون وزیر که پیش از این تصدی مسئولیت معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی را برعهده داشتند ضمن تشکر و قدردانی از دکتر زند معاون وزیر و رئیس سازمان ، همکاری کلیه معاونت ها و دفاتر سازمان را در ارتباط با معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی بسیار خوب توصیف کرد و خاطر نشان ساخت به سرانجام رسیدن برنامه هایی از جمله "پرداخت مطالبات همکاران عضو هیأت علمی و اعضای غیر هیأت علمی" مرهون حمایت های دکتر زند و همکاری همه مدیران و پرسنل است و بر خود لازم می دانم صمیمانه از آن ها تشکر کنم. وی هم چنین با اشاره به موفقیت معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی در اجرایی نمودن آئین نامه های مربوط به مطالبات پرسنل سازمان "اعطای ردیف ویژه پاداش بازنشستگان" را از دیگر اقدامات برجسته معاونت نیروی انسانی برشمرد که با تلاش های همکاران این دفتر، معوقات بازنشستگان از پنج سال به یکسال کاهش یافته است و این معاونت در صدد آن است پرداخت پاداش پایان خدمت بازنشستگان را در سال 98 به روز کند.
دکتر سیدباقر محمودی رئیس سابق موسسه تحقیقات اصلاح و تهیه بذر چغندر قند، ضمن تشکر از رئیس سازمان با اشاره به مسئولیت مهم معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی در فعال نمودن کلیه ظرفیت های قانونی برای ارتقای جایگاه تحقیق و آموزش و ترویج کشاورزی ابراز امیدواری کرد با شناسایی ضرورت ها و اولویت ها از جمله توجه به ارتقای مکانیزاسیون تحقیقات میدانی و برون سپاری پژوهش های کاربردی بتوان در اجرای سیاست های سازمان پیشرو بود.
روابط عمومی موسسه ضمن عرض تبریک به جناب دکتر محمودی توفیق روزافزون ایشان را در راه خدمت به میهن اسلامی و جامعه کشاورزی کشور خواهان است.