عمومی | دانشگاه علوم پزشکی بوشهر

فرمانده سپاه جوادالائمه شهرستان دشتستان: راه‌اندازی مرکز موقت بستری تدبیری ارزشمند و مصداق بارز کار جهادی بود

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان دشتستان، سرهنگ نعمت‌الله غلام پور در حاشیه مراسم تقدیر از مدافعان جهادی سلامت مرکز موقت بستری بیماران کرونایی بیان کرد: تامین سلامت و امنیت مردم وظیفه حاکمیت است ولی در برخی مواقع ممکن است امکانات سخت‌افزاری یا نرم‌افزاری یا نیروی انسانی دستگاه ذیربط کفاف خدمت‌رسانی به مردم را ندهد و اینجاست که باید همه پای کار بیایند.
غلام پور خاطرنشان کرد: راه‌اندازی مرکز موقت بستری بیماران کرونایی تدبیری ارزشمند بود که با توجه به تکمیل ظرفیت مراکز درمانی بسیار مفید واقع شد و خدمات خوبی به بیماران کرونایی در این مرکز ارائه شد که جا دارد از فرماندار و رئیس شبکه بهداشت و درمان دشتستان و مجموعه نیروهای درمانی قدردانی نمایم.
وی تصریح کرد: رضایتمندی مردم نشانه تاثیر خوب این مرکز در درمان بیماران بوده است و عزیزان بهداشت و درمان و نیروهای بسیجی و جهادی با نقش‌آفرینی خوب خود سبب رضایت مردم شده‌اند.
فرمانده سپاه جوادالائمه دشتستان ابراز داشت: بحران کرونا با اینکه بسیار ناخوشایند بود ولی حس همدلی و نوع‌دوستی را در ما تقویت کرد به طوری که در راه‌اندازی این مرکز نمونه‌های فراوانی از ایثار و از خود گذشتگی را شاهد بودیم.
در این مراسم از بسیجیان جهادگر که با اخلاص و تلاش خود در تامین امنیت و سلامت مرکز موقت بستری بیماران کرونایی حسینیه اعظم نقش خوبی ایفا کردند، توسط فرمانده سپاه جوادالائمه تقدیر به عمل آمد.


انتهای پیام/س.غ ۳۰۳۰