عمومی | دانشگاه علوم پزشکی بوشهر

مسئول امور بهیاری دانشگاه علوم پزشکی بوشهر: دانشگاه علوم پزشکی بوشهر برای رشته بهیاری دانش‌آموز پسر می‌پذیرد/۱۵ شهریور شروع ثبت‌نام

علی شهریاری در گفت‌وگو با خبرنگار روابط عمومی و امور بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اظهار داشت: پذیرش دانش آموزان برای سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ و بر اساس کسب حد نصاب لازم در آزمون کتبی و مصاحبه حضوری است.
شهریاری افزود: دانش آموزان پسر علاقه‌مند به رشته بهیاری با دارا بودن مدرک تحصیلی پایه نهم اخذ شده در سال تحصیلی جاری می‌توانند برای نام‌نویسی در این آزمون اقدام کنند.
وی بیان داشت: آگهی پذیرش و شرایط شرکت در این آزمون در پایگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر به نشانی bpums.ac.ir در دسترس عموم قرار گرفته است.
وی درباره نحوه ارسال مدارک داوطلبان واجد شرایط بیان داشت: لازم است همه داوطلبان اطلاعیه شرایط پذیرش را از سایت دانشگاه دریافت و آن را به دقت مطالعه نموده و در زمان مشخص‌شده نسبت به آپلود و ارسال مدارک به آدرس درج‌شده در سایت دانشگاه برای ثبت‌نام اقدام نمایند.
شهریاری افزود: ارسال مدارک و ثبت‌نام فقط از طریق سامانه ثبت‌نام مشخص‌شده در سایت اینترنتی دانشگاه امکان‌پذیر است و داوطلبین از مراجعه حضوری خودداری نمایند.
وی تصریح کرد: داوطلبان گرامی برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون از روز سه‌شنبه ۲۳ شهریورماه لغایت چهارشنبه ۲۴ شهریور با کد رهگیری ثبت‌نامی که در اختیار دارند به سایت اینترنتی دانشگاه مراجعه و کارت آزمون خود را دریافت نمایند.
شهریاری افزود: در صورت عدم دریافت کد رهگیری هنگام ثبت و یا ارسال مدارک ناقص و خارج از شرایط دستورالعمل، کارت آزمون برای داوطلب صادر نخواهد شد و از لیست متقاضیان حذف می‌گردد.
مسئول امور بهیاری دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان بوشهر خاطرنشان کرد: آزمون کتبی روز جمعه مورخ ۲۶ شهریور ۱۴۰۰ راس ساعت ۱۰ صبح برگزار می‌گردد و آدرس و محل برگزاری آزمون در روز دریافت کارت از سایت اینترنتی دانشگاه، با درج آدرس در کارت آزمون اطلاع‌رسانی می‌گردد.

انتهای پیام/م.غ ۱۰۲۳