عمومی | دانشگاه جامع علمی کاربردی

چهل و نهمین نشست شورای تخصصی فرهنگی و دانشجویی دانشگاه جامع علمی کاربردی برگزار شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه جامع علمی کاربردی، با حضور دکتر محمدحسین امید رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی، دکتر سلیمان عباسی معاون فرهنگی و دانشجویی و دبیر شورای این دانشگاه و سایر اعضا، چهل و نهمین نشست شورای تخصصی فرهنگی و دانشجویی این دانشگاه برگزار شد.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه جامع علمی کاربردی گفت: این نشست با اعلام ۵ دستور، کار خود را آغاز کرد. گزارش فعالیت های دفتر امور فرهنگی و اجتماعی از آغاز سال ۱۴۰۰ تاکنون، دستورالعمل اجرایی المپیاد ملی مهارتی دانشجویان دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی سراسر کشور، طرح تشکیل اتاق فکر معاونت فرهنگی و دانشجویی، طرح منشور اخلاقی فضای مجازی و دستورالعمل «درس اختیاری حفظ یک جزء قرآن کریم»،  عناوین دستورهای این جلسه بودند که توسط اعضا مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در این نشست معاون فرهنگی و دانشجویی در سخنان پیش از دستور از دکتر مطیعی رئیس صندوق رفاه دانشجویان بابت تقدیر از برگزیدگان جشنواره های ملی دانشگاه جامع علمی کاربردی و اهدای جوایز ارزنده به سه دانشجوی مقام آور این دانشگاه در جشنواره های ملی رویش و حرکت قدردانی به عمل آورد.

سپس رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی ضمن تشکر از گزارش مطلوب دفتر امور فرهنگی و اجتماعی این دانشگاه، بر پایش نتایج فعالیتها و آثار فرهنگی اقدامات، تاکید کرد.

وی به موضوع ورود یک نماینده از دفتر مقام معظم رهبری در هر استان خبر داد و آنرا در ارتقای سطح فعالیت های فرهنگی چه در محتوا و چه در اجرا موثر دانست.

در ادامه این جلسه نیز دستورالعمل اجرایی المپیاد ملی مهارتی دانشجویان دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی سراسر کشور توسط رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد استانی مرکزی مطرح و مصوب شد.

در ادامه ضمن ارائه توضیحات دبیر این شورا در خصوص طرح تشکیل اتاق فکر و طرح منشور اخلاقی فضای مجازی و دستورالعمل درس اختیاری حفظ یک جزء قرآن کریم، طرح هایی مورد بحث و بررسی اعضای شورا قرار گرفت.