عمومی | دانشگاه علوم پزشکی بوشهر

رییس شبکه بهداشت و درمان جم: افتتاح دومین مرکز تجمیعی واکسیناسیون کرونا در شهر جم / ظرفیت روزانه تزریق واکسن در جم به هزار نفر رسید

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان جم، احمد قاسمی در حاشیه افتتاح مرکز تجمیعی واکسیناسیون شماره ۲ در شهر جم اظهار داشت با افتتاح این مرکز ظرفیت روزانه تزریق واکسن در پایگاه‌ها و مراکز واکسیناسیون شهرستان جم به هزار نفر خواهد رسید.
رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان جم گفت: این مرکز جهت تسریع در امر واکسیناسیون کرونا و افزایش ظرفیت تزریق واکسن در یک روز به بهره‌برداری رسید.
قاسمی بابیان اینکه با افتتاح این مرکز ظرفیت تزریق روزانه واکسن در پایگاه‌ها و مراکز واکسیناسیون شهرستان جم به هزار نفر خواهد رسید افزود: با توجه به شلوغی در پایگاه تجمیعی شماره یک و افزایش گروه‌های هدف واکسیناسیون، پایگاه دیگری در سالن شهید نیکخواه جهت پذیرش افراد نوبت‌های دوم واکسن آماده شد تا از شلوغی مرکز واکسیناسیون شماره یک کاسته شود.
وی خاطرنشان کرد: روزانه به‌طور میانگین ۵۰۰ دوز واکسن در شهرستان تزریق می‌شود که تا مرز ۸۵۰ دوز نیز رسیده بود که با افتتاح سالن جدید و استقبال مردم، آمادگی پذیرش روزانه هزار نفر در سالن‌های واکسیناسیون شهرستان جم داریم.
دبیر ستاد کرونا شهرستان جم گفت: با مساعدت فرماندار و همکاری پالایشگاه فجر جم، اداره آموزش و پرورش، مجتمع مسکونی پارس، شهرداری جم، شهرک پردیس، مخابرات شهرستان جم این مرکز آماده و راه‌اندازی شد.
وی در ادامه بیان کرد: پایگاه تجمیعی یک واکسیناسیون شهرک توحید، مرکز خدمات جامع سلامت امام سجاد (ع) ریز، مرکز خدمات جامع سلامت فجر کوری حیاتی و سالن سینما شهرک توحید چهار محل دیگر واکسیناسیون کرونا در شهرستان جم است.
قاسمی با اشاره به اینکه ۸۷٫۲ درصد از جمعیت بالای ۵۰ سال شهرستان واکسینه شده‌اند افزود: گروه‌های سنی و مشاغل خاص اعلام‌شده از سوی وزارت بهداشت، در اولین فرصت پس از دریافت نوبت جهت واکسیناسیون به یکی از مراکز تزریق واکسن مراجعه کنند.
با حضور فرماندار، امام جمعه، معاون سیاسی فرماندار، رییس شبکه بهداشت و درمان و برخی دیگر از مسئولین شهرستان جم، سالن تجمیعی شماره ۲ افتتاح شد.
انتهای پیام/ م.م ۳۰۲۰