عمومی | دانشگاه علوم پزشکی بوشهر

هم‌زمان با آخرین روز از هفته دولت در شهرستان دشتی صورت گرفت؛ پروژه خیر ساز پایگاه اورژانس ۱۱۵ جاده‌ای گلستان ساحلی افتتاح شد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در این آیین گفت: در دو سال گذشته شاهد افتتاح یا آغاز عملیات اجرایی پروژه‌های عمرانی بخش بهداشت و درمان شهرستان دشتی با مجموع اعتباری بالغ بر ۴۵ میلیارد ریال بوده‌ایم که اجرای بسیاری از این پروژه‌ها توسط خیرین حوزه سلامت این شهرستان انجام‌گرفته است.
دکتر سعید کشمیری با تقدیر از تلاش‌های فرماندار و مجموعه فرمانداری، بخشداران و رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتی در جلب مشارکت خیرین تصریح کرد: فرهنگ مشارکت خیرین در تکمیل زیرساخت‌های بهداشتی درمانی شهرستان دشتی نهادینه‌شده و مشارکت گسترده خیرین حوزه سلامت شهرستان دشتی در چند سال اخیر ستودنی و قابل‌توجه بوده است.
وی همچنین وجود پایگاه‌های اورژانس ۱۱۵ جاده‌ای را نعمتی بزرگ برای تامین سلامت ساکنان نقاط مختلف در سطح مناطق روستایی دانست و افزود: با افتتاح پایگاه اورژانس ۱۱۵ جاده‌ای گلستان ساحلی، کلیه پایگاه‌های اورژانس ۱۱۵ در شهرستان دشتی دارای ساختمان دائمی و استاندارد شده‌اند.
دکتر کشمیری با اشاره به مطالبه مردم لاور ساحلی مبنی بر احداث درمانگاه در این روستا افزود: بررسی‌های لازم در این زمینه در حال انجام است و این خواسته مردم شریف روستای لاورساحلی از طریق وزارت بهداشت و کارشناسان معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر پیگیری می‌شود.
معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرمانداری دشتی نیز در این آیین تصریح کرد: نقش خیرین در احداث پروژه‌های عمرانی در چند سال اخیر در این شهرستان قابل‌توجه و شایسته تقدیر بوده است.
مهندس روح‌الله قلی زاده تنگستانی با تقدیر از تلاش‌های رییس و مجموعه دانشگاه علوم پزشکی و مدافعان سلامت به ویژه در امر مقابله با کووید-۱۹ افزود: اقدام ارزشمند رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در اختصاص ۴ تخت مراقبت ویژه به همراه تجهیزات کامل به بیمارستان زینبیه (س) نقشی مهم در بهبود کیفیت خدمات درمانی در این بیمارستان ایفا خواهد نمود.
رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتی نیز ضمن تقدیر از همت والای خیرین حوزه سلامت شهرستان دشتی تصریح کرد: با افتتاح پایگاه اورژانس ۱۱۵ جاده‌ای گلستان کلیه پایگاه‌های اورژانس ۱۱۵ تعریف‌شده برای شهرستان دشتی احداث و بهره‌برداری شده‌اند و این پروژه سومین پایگاه اورژانس ۱۱۵ جاده‌ای خیر ساز این شهرستان است.
مهندس پرویز احمدی افزود: پیگیری‌ها و مساعدت‌های نماینده مردم شریف شهرستان‌های دشتی و تنگستان، رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر و فرماندار شهرستان دشتی در تکمیل و تجهیز زیرساخت‌های بهداشتی درمانی شهرستان دشتی قابل‌تقدیر بوده است.
پروژه پایگاه اورژانس ۱۱۵ گلستان ساحلی با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال و زیربنای ۱۲۵ مترمربع توسط محمود خدری از خیرین حوزه سلامت شهرستان دشتی به مدت ۱۲ ماه احداث گردیده است.
انتهای پیام/م.ا ۳۰۴۰