عمومی | دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی فسا

۲ همشهری دیگر قربانی کرونای دلتا و شناسایی ۲۲۰ بیمار جدید فقط در روز گذشته/۱۲ فوتی کرونا فقط در ۶روز ابتدای شهریورماه/علایم سرماخوردگی کرونای دلتاست

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی فسا گفت: کرونا در روز گذشته، جان ۲ نفر دیگر را در فسا گرفت و تعداد قربانیان خود را به ۳۲۰ نفر در این شهرستان رساند .

به گزارش وب دا فسا؛ صادق مهدوی نیا  با اشاره به شناسایی ۲۲۰ بیمار جدید مبتلا به کرونا در روز گذشته افزود: سن فوتی های روز گذشته در فسا، خانم ۸۲ ساله و آقای۹۱ ساله می باشند.

وی بیان کرد: همه تخت های بیمارستان فسا در تصرف کرونای دلتا است که در صورت ادامه روند گسترش سویه دلتا و بی تفاوتی و عادی انگاری بیماری، شاهد وضعیت بسیار سخت و وخیم تری خواهیم بود .

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی فسا گفت: افزایش موارد سرپایی، مراجعات و افزایش میزان مراجعه به درمانگاه کرونا و افزایش در میزان موارد بستری و بیماران بد حال بستری، زنگ خطری جدی برای مردم و مسوولین برای افزایش نظارت ها و رعایت های بهداشتی است .

مهدوی نیا ادامه داد: رنگ شهرستان قرمز و خیلی پرخطر است و بهتر شدن وضعیت به رعایت پروتکل های بهداشتی و عدم کاهش حساسیت مردم و مسوولین و افزایش نظارت ها و رعایت ها بستگی دارد .

وی از مردم و مسئولان درخواست کرد از هرگونه مسافرت غیر ضروری، برگزاری تجمعات اداری و فرهنگی مذهبی، میهمانی و دورهمی خانوادگی و پارک نشینی و بازارگردی خودداری کنند .

مهدوی نیا بر رعایت فاصله گذاری فیزیکی توسط همه اقشار جامعه، استفاده مداوم و صحیح از ماسک، شست و شوی دست ها، بازبودن پنجره ها و تهویه مناسب هوا تاکید کرد .