عمومی | دانشگاه علوم پزشکی ایران

حمایت مالی از مدافعان سلامت در دانشگاه علوم پزشکی ایران

حمایت مالی از مدافعان سلامت در دانشگاه علوم پزشکی ایران
مدیر مالی دانشگاه علوم پزشکی ایران از افزایش مبلغ کارانه پرداختی به دستیاران و پرداخت پاداش به منظور قدردانی از زحمات و فداکاری های کادر درمان در دوران کرونا خبر داد .
علیرضا مزدکی؛ مدیر امور مالی دانشگاه علوم پزشکی ایران در گفتگو با خبرنگار روابط عمومی اظهار کرد: با تصویب کارگروه توزیع درآمد اختصاصی، مبلغ کل کارانه دستیاران ۳۳ درصد افزایش یافته که در معاونت آموزشی و دانشکده پزشکی در حال بررسی و اعلام نحوه توزیع به بیمارستانها است  و‌ در کوتاه ترین زمان پرداخت انجام خواهد شد .
وی افزود: همچنین با تصویب هیئت امنای دانشگاه مبلغ کمک هزینه دستیاران و انترن ها نیز از ابتدای سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۴۰۱ با بیست و پنج درصد افزایش پرداخت می شود.
مدیر امور مالی دانشگاه با بیان اینکه کمک هزینه تحصیلی تکمیلی دستیاران ماهانه به صورت مستمر پرداخت می‌شود، افزود: با برنامه ریزی انجام گرفته، ترتیبی اتخاذ شده تا کارانه پزشکان و کارکنان نیر به صورت مستمر هرماه پرداخت شود .
مزدکی اعلام کرد: بنا به ‌دستور رییس دانشگاه علوم پزشکی ایران، مبلغی به منظور قدردانی از عزیزان فداکار کادر بهداشت و درمان در نظر گرفته شده و‌ به حساب بیمارستانها و مراکز واریز تا به کارکنان پرداخت شود .
مدیر مالی دانشگاه علوم پزشکی ایران در خصوص پوشش بیمه ای برای دستیاران تصریح کرد: رابطه استخدامی بین کارفرما و دانشجو وجود ندارد و پرداخت های مالی به دستیاران صرفا به عنوان کمک هزینه تحصیلی است لذا مشمول بیمه تامین اجتماعی نمی شوند .
پایان خبر
ره نورد